Emalje maling til badekar?
Fra : Jens Jakob Andersen

Dato : 20-09-04 10:43

Hej

Vores badekar har nogle grimme områder hvor emailjen er slidt
/rengjort?) væk efterhånden.

Det skal repareres.
Ja, der er Re-emaljering eller plastik indsats.
Men hvad med bare at rengøre og så spraye med radiatoremalje elelr
andet?

hvad kan man egentlig gøre

Mvh

Jens Jakob

Fra : Lars K.

Dato : 20-09-04 17:26

"Jens Jakob Andersen" <jj92_2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ja, der er Re-emaljering eller plastik indsats.
> Men hvad med bare at rengøre og så spraye med radiatoremalje elelr

man kan få speciel emalje til det samme hos din farvehandler, jeg har selv
brugt det, og det virker ganske godt, det er i en lille flaske med pensel