At genfinde det tabte???
Fra : Nikolaj Lauritzen

Dato : 18-09-04 20:23

Suuk...jeg kom til at slette den FORKERTE "Previous systemmappe"...da
jeg skulle installere nyt...og nu kan jeg ikke finde mit gamle
skrivebord og alt der lå på det...piiiv...kan jeg på nogen måde "grave
det frem igen", mon???

Mvh
Nikolaj, Århus

Fra : Bjarne D Mathiesen

Dato : 19-09-04 21:23

Nikolaj Lauritzen skrev:
> [...]
> jeg skulle installere nyt...og nu kan jeg ikke finde mit gamle
> skrivebord og alt der lå på det...piiiv...kan jeg på nogen måde "grave

Sandsynligvis helvedes svært !
Jeg kom til at lave en 'sudo rm -rf' på min hjemmemappe over netværket.
Jeg fik heldigvis stoppet processen inden den var kommet alt for langt
og mistede ikke noget vigtigt.

Men jeg prøvede nærmest samtlige værktøjer uden det store held for at få
fat i det slettede.

--
Bjarne D Mathiesen http://webadmin.mathiesen.info/
København N ; Danmark ; Europa