Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Prisen på brugte Nikkor-objektiver ?
Fra : NB

Dato : 14-09-04 18:43

Nogen, der kan komme med et kvalificeret gæt på, hvordan f.eks. et 300 mm
2.8 AF ED "holder prisen" ?

ab

Fra : PerM

Dato : 14-09-04 21:26

Hej
Det tyske "Foto Magazin" har i deres nyeste "foMAG-Liste" følgende bud på
tre forskellige modeller:

AF-Nikkor 2,8/300 mm IFED 1500 Euro
AF-Nikkor 2,8/300 mm IFED G 2500 Euro
AF-Nikkor 2,8/300 mm IFED AF-S 3400 Euro

Så kan du selv gange med kursen på Euro og finde prisen i kr.

mvh
PerM

Fra : Max

Dato : 15-09-04 12:43

> Det tyske "Foto Magazin" har i deres nyeste "foMAG-Liste" følgende bud på
> tre forskellige modeller:

Kan man finde denne foMAG liste online? Synes ikke lige at jeg kan finde
den...

/Max

Fra : PerM

Dato : 15-09-04 16:43

Hej
Nej, det kunne man førhen, men nu skal man købe deres blad i stedet. Bladet
er glimrende og kan fås i velassorterede bladhandler, jeg købte det sidst på
banegården i Odense.

mvh
PerM