Deus Ex - Inv. War
Fra : Jan B. Larsen

Dato : 14-09-04 15:57

Et lille problem.
Jeg har installeret spille uden problemer.
Når jeg forsøger at starte spillet tager det ca 1-2 min inden det "går
igang".
Nu popper der et sort vindue op med en "advarsel" : Noget med engine og
minimus krav om pixel shader 1.1 eller højere.Her klikker jeg ok!! Jeg har
installeret DirectX 9.0

Nu kommer der en skærm op med en masse fejl og koder.
Her kan jeg trykke Decline og ignore + en masse andet.

Hvis jeg trykker ignore, lukker den billedet og skriver at Explore eller
windows har lavet en fejl og afsluttes. Nu lukker den det åbne vindue.......
og det var det !!!!!!

Hvad er der galt ???

Min maskine:
AMD athlon XP 2000+