[Humor] Practical joke med Steve Jobs
Fra : Henrik Münster

Dato : 13-09-04 22:42

Den her Joy of Tech er nu meget sød. De er ganske gode til sarkasme:

<http://www.geekculture.com/joyoftech/joyarchives/593.html>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Christian Bech

Dato : 14-09-04 08:16

In article <news-60EDE4.23414113092004@news.tele.dk>,
"Henrik Münster" <news@muenster.dk> wrote:

> Den her Joy of Tech er nu meget sød. De er ganske gode til sarkasme:
>
> <http://www.geekculture.com/joyoftech/joyarchives/593.html>

Skal vi ikke lige gøre Erik Richard opmærksom på, at der nok IKKE kommer
en OS 9 Pro

Fra : Jonas Voss

Dato : 14-09-04 08:37

In dk.edb.mac, Christian Bech wrote:

> Skal vi ikke lige g?re Erik Richard opm?rksom p?, at der nok IKKE kommer
> en OS 9 Pro

(: Good one.

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

   "Only by counting could humans demonstrate
   their independence of computers."

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-09-04 22:08

In article <christian.bech-55D299.09161714092004@news.net.uni-c.dk>,
Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

> Skal vi ikke lige gøre Erik Richard opmærksom på, at der nok IKKE
> kommer en OS 9 Pro

Der er vist nogen der, der har en god hukommelse, hvad?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 14-09-04 12:34

> Den her Joy of Tech er nu meget sød. De er ganske gode til sarkasme:
>
> <http://www.geekculture.com/joyoftech/joyarchives/593.html>
35 % svarer:
"I mostly wish I had a hot nurse delivering me freshly burned CD's"

(siger ikke, hvad jeg selv stemte, hehe)