Tidsindstilling af submit-knap ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 12-05-01 07:52

Jeg har lavet forskellige videns- og personlighedstests, som kan ses her
www.ansgar.dk ). På flere af dem er der en tidsbegrænsning, således at
brugeren skal klikke Submit efter at have arbejdet med testen i f.eks. 15
minutter.

Men jeg kan ikke finde ud af at lave et script, der efter en bestemt tid
submitter, og sender formens resultat til et asp-script. Jeg tror, at jeg
skal bruge et java-script til dette, men hvilket?

Er der nogen, der kan hjælpe?

v.h.

Jakob Munck

Fra : Jens Lykke Brandt

Dato : 12-05-01 09:29

"Jakob Munck" <jakob.munck@email.dk> wrote in message
> [...]
> submitter, og sender formens resultat til et asp-script. Jeg tror, at jeg
> skal bruge et java-script til dette, men hvilket?

-----------
<script>
function send()
{
document.formnavn.submit();
}
</script>

900000 millisekunder = 15 min
setTimeout udfører hvad som helst inde i '', så der kunne du også flytte
'document.formnavn.submit()' ind...

/Jens

Fra : Jakob Munck

Dato : 13-05-01 08:03