Hvornår bliver Moh-Pacific assault frigive~
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 12-09-04 18:56

se subj.

Fra : Vega

Dato : 12-09-04 19:18

"Søren Jacobsen" <Cool@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> se subj.

Det gør det den 9/11 2004, men du kan da glæde dig til Expansion pakken til
Call of Duty - United Offensive som udkommer den 14/9 2004 altså om 2 dage.

Mvh. Vega.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 12-09-04 22:10

Vega wrote:

> Det gør det den 9/11 2004, men du kan da glæde dig til Expansion pakken til
> Call of Duty - United Offensive som udkommer den 14/9 2004 altså om 2 dage.
>

> Mvh. Vega.

Hm den dato jeg har set på Pacific Assault er 12/9 og datoen på United
Offensive er 24/9...

Men glæder mig dog til begge udgivelser - dog nok mest United Offensive..

Har testet demoen til PA og synes ikke helt den vækker jubel..

Mikael

Fra : Kim

Dato : 13-09-04 14:48

"Mikael Schøler" <QM3mik_s@tdcadsl.dk> skrev
> Men glæder mig dog til begge udgivelser - dog nok mest United Offensive..
>
> Har testet demoen til PA og synes ikke helt den vækker jubel..

Findes der en demo af United Offensive ?

Mvh Kim

Fra : Vega

Dato : 13-09-04 14:54

"Kim" <No@SpaM.dk> skrev i en meddelelse
> "Mikael Schøler" <QM3mik_s@tdcadsl.dk> skrev
Offensive..

> Findes der en demo af United Offensive ?

Nej ikke så vidt jeg ved.

Til Mikael, har fundet demo'en af PA på dailyrush, den fylder da rimelig
meget.

Mvh. Vega.

Fra : Vega

Dato : 13-09-04 14:49

"Mikael Schøler" <QM3mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men glæder mig dog til begge udgivelser - dog nok mest United Offensive..
>
> Har testet demoen til PA og synes ikke helt den vækker jubel..

Ved ikke hvor du får informationen fra, men jeg kigger på www.gamespot.com
og der er udgivelses datoerne som jeg har skrevet. Plejer at passe på
gamespot.

Hvor kan demoen til PA hentes? Glæder mig også til United Offensive men også
til PA, det bliver fedt .

Mvh. Vega.

Fra : No Way

Dato : 14-09-04 11:31

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gamespot.
>
> Hvor kan demoen til PA hentes? Glæder mig også til United Offensive men

Når du NU var på Gamespot kunne du finde link til den der.
Ellers ligger link's her :
http://www.eagames.com/official/moh/pacificassault/us/editorial.jsp?src=downloads
534.15 MB en ok størrelse *GG*

No Way