DaemonTools?
Fra : tr

Dato : 12-09-04 10:22

Hej
Jeg vil installere et spil der ligger som cue og bin fil med DaemonTools,
den begynder også at installere nogle sekunder men holder så op. Mangler jeg
noget jeg? har directx 9.0. Jeg bruger XP
Mvh tr

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-09-04 10:56

tr wrote:

> [...]
> den begynder også at installere nogle sekunder men holder så op. Mangler jeg
> noget jeg? har directx 9.0. Jeg bruger XP

Mon det er en lovlig kopi af et spil?

Bare en tanke. Ikke mistanke.

mvh

Carsten Riis

Fra : Zif

Dato : 12-09-04 13:19

Det kunne jo være at man bare havde lavet en kopi af det oprindelige spil
til at have liggende på computeren. For at undgå at skifte cd'er hele tiden.

Zif

Fra : tr

Dato : 13-09-04 12:36

Hej
Tak for svarene, det hjalp med en ny version

tr

Fra : iddqd

Dato : 12-09-04 11:34

tr wrote:
> [...]
> den begynder også at installere nogle sekunder men holder så op. Mangler jeg
> noget jeg? har directx 9.0. Jeg bruger XP

Kontakt firmaet der har lavet spillet, de vil sikkert hjælpe dig

Mvh

Bruno

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-09-04 11:52

tr wrote:
> [...]
> DaemonTools, den begynder også at installere nogle sekunder men
> holder så op. Mangler jeg noget jeg? har directx 9.0. Jeg bruger XP

Hvad er filnavnene på det du har downloadet helt præcist?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : G.B.

Dato : 12-09-04 13:45

"tr" <titris@aab-net.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg vil installere et spil der ligger som cue og bin fil med
> DaemonTools, den begynder også at installere nogle sekunder men holder
> så op. Mangler jeg noget jeg? har directx 9.0. Jeg bruger XP

Højreklik på tray-ikonet.
Vælg Emulations -> All options ON

- og prøv så igen.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Mikael Jensen

Dato : 12-09-04 13:59

Det kan skyldes at du har installeret service pakke 2

Deamon tools virker ikke under den nemlig.

Håber det kan bruges

Mikael

Fra : Henrik Sahl

Dato : 12-09-04 14:59

"Mikael Jensen" <mikaeljensen@hotmail.com> wrote in message
> Det kan skyldes at du har installeret service pakke 2
>
> Deamon tools virker ikke under den nemlig.

Jo det gør.

Mvh
Henrik

Fra : Mikael Jensen

Dato : 12-09-04 22:27

Så vil jeg da meget gerne vide hvordan, En af mine kammerater kan nemlig
ikke få det til at virke med service pack 2

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-09-04 22:57

"Mikael Jensen" <mikaeljensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så vil jeg da meget gerne vide hvordan, En af mine kammerater kan nemlig
> ikke få det til at virke med service pack 2

Hent version 3.47 og så kører det..
Står faktisk også på hjemmesiden:
www.daemon-tools.cc

Mvh
Benjamin

Fra : Eg Egemarke

Dato : 14-09-04 11:51

Det fungerer da så ganske fornemt med alle updates osse Service pack 2
Så din kammerat må prøve igen !!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265