Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
eos 10d med linse
Fra : t.jensen

Dato : 11-09-04 18:27

er ved at bestille et canon eos 10d og har tænkt mig at bestille en canon
EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM linse samme med det, nogen der har bedre
forslag i nogen lunde samme pris klasse, eller ville den linse være ok skal
være en zoom linse.
mv. Thomas

Fra : Michael Holm

Dato : 11-09-04 19:07

Det er et af de bedste objektivet til prisen.

--M

Fra : Frederik Thorup

Dato : 11-09-04 20:14

t.jensen wrote:
> [...]
> en canon EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM linse samme med det, nogen der
> har bedre forslag i nogen lunde samme pris klasse, eller ville den

Hved med at læse en anmeldelse af en 20D? Den kommer ud om en måneds tid, og
koster ca det samme som en 10D.

Eller er der nogle butikker der er begyndt at sælge billigt ud af deres 10D?

MVH
Frederik

Fra : t.jensen

Dato : 11-09-04 21:25

heneter det hjem fra usa jeg skal give 4250 for huset
mv. Thomas

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 11-09-04 23:27

"t.jensen" <tcj@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> heneter det hjem fra usa jeg skal give 4250 for huset
> mv. Thomas

Det lyder for godt til at være sandt!

Hvor mere præcist?

SVJV er denne pris lavere end indkøbsprisen.
Er det via en annonce i DBA.dk?
Så vidt vides er der en international hustler løs med en annonce. Stod
øverst på DBA's side om digital-kameraer for få dage siden.
Jeg kan huske, at han har en AOL emailadresse. Han har tidligere været
omtalt her i gruppen på grund af det fantastiske tilbud.
Det var nemlig netop D10, han solgte.
Og det virker så fint med en betalingsservice ala Paypal eller sådan noget.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Michael Holm

Dato : 12-09-04 00:12

Hans scam er, at han har oprettet et website, som ligner en
money-transfer-buisness. Så overfører man penge til denne virksomhed, som
virker som buffer - de informere sælger om at pengene er i hus, hvorefter
han sender varen. Når man så har modtaget varen, siger man OK til
buffer-banken, som sender pengene til sælger.

Der er bare lige det problem, at buffer-virksomheden ikke eksistere, men
bare er en fancy hjemmeside, og sælgers private kontonr.

--Michael

Fra : Jack L.

Dato : 12-09-04 13:28

t.jensen wrote:
> heneter det hjem fra usa jeg skal give 4250 for huset
> mv. Thomas

4250 US$ vil være for dyrt, mens 4250 DKK er langt under hvad nuværende
salgspriser er sat til, ifølge www.resellerratings.com. Den er set til
1500US$.

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen

The email address is for real :)

Fra : t.jensen

Dato : 12-09-04 14:16

> [...]
> EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM linse samme med det, nogen der har bedre
> forslag i nogen lunde samme pris klasse, eller ville den linse være ok

nu i ikke tror mig

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 12-09-04 14:25

On Sun, 12 Sep 2004 15:15:46 +0200, t.jensen wrote:

> her er linket http://www.amphotoworld.com/product.asp?id=cneos10d
> nu i ikke tror mig

Tag lige og gør dig selv den tjenste og læs hvad andre skriver om
pågældende firma!:
http://www.resellerratings.com/seller1988.html

Som det fremgår er chancen for at de vil sælge dig et kamera til den
pris stortset ikke eksisterende!
Hvis det er for godt til at være sandt så er det nok fordi det ikke er
sandt....

--
/Jesper

Mail sendt til afsenderadressen bliver ikke læst!
Brug news(at)jronline(punktum)dk ved direkte svar!

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-09-04 14:27

In article <b_X0d.1870$EI2.1173@news.get2net.dk>, t.jensen wrote:

> "t.jensen" <tcj@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> canon
> skal

> nu i ikke tror mig

www.resellerratings.com har de en rating på 0.52 ud af 10. Det betyder som
regel, at de kun vil sælge kameraet hvis du tegner forsikring for $200 +
at du skal betale ekstra for batteri, lader, brugsanvisning etc, og hvis
de ikke kan få dig til at købe nok, så kommer det aldrig på lager.

En Score på 0.52 ud af 10 fortæller at det er et svindelfirma.

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 12-09-04 15:16

meddelelse news:slrnck8jkp.k9.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

> [...]
> de ikke kan få dig til at købe nok, så kommer det aldrig på lager.
>
> En Score på 0.52 ud af 10 fortæller at det er et svindelfirma.

Wauw, det er artig læsning! Tak skæbne for et firma.

Thomas Jensen!

Du bør nok overveje en ekstra gang.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-09-04 15:12

t.jensen wrote:
> her er linket http://www.amphotoworld.com/product.asp?id=cneos10d
> nu i ikke tror mig

Vær opmærksom på at deres pris er UDEN tilbehør i form af lader,
batteri, manual, rem osv.

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-09-04 16:04

> her er linket http://www.amphotoworld.com/product.asp?id=cneos10d
> nu i ikke tror mig

Hvis du nu havde gjort dig den ulejlighed at kigge bare en lille-bitte smile
tilbage i gruppen, så vil du allerede den 5. september finde en tråd, der
omhandler omtalte "forhandler".

--
-Jens B.

(sidst opdateret 11. september 2004)

Fra : Lars Christensen

Dato : 12-09-04 16:49

Hej

Jeg har læst om forretningen i forumet på dpreview.com
Og alle er enige om at det er en scam virksomhed. Prøv at læse linket og se
hvad andre mener.
http://www.resellerratings.com/seller1988.html
http://www.price.com/vendor_review_display.html?vid=-2147483185
Og der er mange flere.
Det lyder ikke godt. Lad vær med at handle der. Bare et råd.

MVH

Lars

Fra : Claus Hastrup

Dato : 12-09-04 17:50

"t.jensen" <tcj@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "t.jensen" <tcj@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> canon
> skal

> nu i ikke tror mig

Aj aj aj... 3 ord: Gør det ikke.

Næsten ethvert tænkeligt foto-forum advarer mod AM Photo.

Så JEG tror i hvert fald stadig ikke, du kan få det til den pris. (Husk
desuden også moms + gebyr)

mvh.
Clays

Fra : t.jensen

Dato : 14-09-04 20:16

jeg er løbet skrigen bort takker for jeres input