digital signatur
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 08-09-04 20:18

Kære alle

Jeg har - med held og fuld succes - installeret digital signatur så det
virker med Safari, Firefox samt Mail.

Fulgte en fremragende guide på dk'sk på nettet.

Mit problem er, at signaturen i Mail kun virker med een adresse - og vil
nu gerne have den til også at funke med en anden. Tænkte så, at jeg bare
lige kunne gå til
http://lunddal.dk/2004/02/brug-den-digitale-signatur-i-mac-os-x.html

og lære hvorledes - men den gode vejledning giver mig ikke svar.

Kan I?

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 08-09-04 22:15

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> [...]
> http://lunddal.dk/2004/02/brug-den-digitale-signatur-i-mac-os-x.html
>
> og lære hvorledes - men den gode vejledning giver mig ikke svar.

Det kan ikke lade sig gøre. Signaturen er bundet til én adresse.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 09-09-04 16:02

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> Det kan ikke lade sig gøre. Signaturen er bundet til én adresse.

ærgerligt....

tak for svar

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Niels Prins

Dato : 09-09-04 21:30

In article <ra9412-h8b.ln1@osxserver.rfn.dk>,
René Frej Nielsen<spam@rfn.dk> wrote:

> Det kan ikke lade sig gøre. Signaturen er bundet til én adresse.

Kan man så have flere signaturer??

Niels

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 10-09-04 12:44

Niels Prins <niels@_fjernes_prins.dk> wrote:

> Kan man s? have flere signaturer??

Det er et godt spørgsmål, men det mener jeg ikke man kan. Signaturen
er vist bundet til dit CPR-nr. og er DIN identitet, så du kan nok ikke
have flere, men tjek på www.digitalsignatur.dk.

Fra : Sebastian

Dato : 10-09-04 18:13

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> Det er et godt spørgsmål, men det mener jeg ikke man kan.
Den er bundet til cpr. nummer. Men hvorfor har man børn....

hilsen

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark