Sort Peber
Fra : David Rasmussen

Dato : 07-09-04 17:38

Kom med jeres opskrifter hvor sort peber spiller en fremtrædende rolle.

/David

Fra : bb

Dato : 07-09-04 20:54

>Kom med jeres opskrifter hvor sort peber spiller en fremtrædende rolle.
>
>/David

Får i kål (norsk ret)
http://matoppskrift.no/sider/oppskrift10271.asp

Fra : Q

Dato : 07-09-04 21:17

> Kom med jeres opskrifter hvor sort peber spiller en fremtrædende rolle.
>
> /David

Pebernødder?

Du kan garanteret google en recept på dem

/peter

Fra : Thomas Hansen

Dato : 08-09-04 06:31

On Tue, 07 Sep 2004 18:37:47 +0200, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> Kom med jeres opskrifter hvor sort peber spiller en fremtrædende rolle.
>
> /David

peberbøf

Thomas

--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 08-09-04 08:29

David Rasmussen skrev i en meddelelse...
> Kom med jeres opskrifter hvor sort peber spiller en fremtrædende rolle.

He he.... et lille kuriosum. Hvad bruger man peber til?

"Anvendelse: Alle retter hvori peber indgår."

(Dette er set på Sel de Vie poserne med peber, men kan sikkert findes på
andre)

Dette er en standardjoke i min omgangskreds siden første gang vi så det for
snart fem år siden.

..--- HEJ
..............indgår i alt hvor han selv indgår.............

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-09-04 21:11

David Rasmussen wrote:
> Kom med jeres opskrifter hvor sort peber spiller en fremtrædende rolle.

Nu vil jeg ikke lyde utaknemmelig, men kan I ikke
komme med nogle flere bud? :)

Sort peber har en ret speciel smag, som vi normalt
kun bruger en lille smule af til at "farve" en ret
med. Men der må være retter hvor den specielle
smag er vigtig og essentiel. Carbonara er et bud.
Men der må være utallige andre. F.eks. findes der
jo stærke retter lavet med chilipebre. Findes der
ikke nogle retter som har så meget sort peber at
det nærmest bliver lige så stærkt?

/David