Foto
IBM760 5420
Teil 3020
UFO
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 07-09-04 17:41

Hvad er dette for en UFO jeg ser, hver gang jeg vender
cameraet mod en blå himmel. (pixelfejl ?)
mvh Ebbe

Den sidder samme sted, også uden at exponere,
ligger i dk.binaer.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-09-04 17:43

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er dette for en UFO jeg ser, hver gang jeg vender
> cameraet mod en blå himmel. (pixelfejl ?)
> mvh Ebbe
>
> Den sidder samme sted, også uden at exponere,
> ligger i dk.binaer.

????? -max-

Fra :

Dato : 07-09-04 17:56

"Den sidder samme sted, også uden at exponere"
Hvad mener du med det?
Er ufoen også igennem søgeren??
Hvilket kamera??
Hilsen henrik

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 07-09-04 18:07

On Tue, 7 Sep 2004 18:55:47 +0200, "HØ" <hh@city.dk> wrote:

>"Den sidder samme sted, også uden at exponere"
>Hvad mener du med det?
>Er ufoen også igennem søgeren??
>Hvilket kamera??
>Hilsen henrik

Canon G2
jeg ser den på skærmen, ikke kun på billedet.
gennem søgeren ser jeg intet, men jeg ser
heller ikke for godt
mvh Ebbe

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 07-09-04 18:11

On Tue, 7 Sep 2004 18:43:24 +0200, ";o\)-max-"
<ma22x3@hotmail.com> wrote:

>"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Undskyld til Max, det er længe siden, jeg har prøvet
denne funktion, så der gik rigtig ged i den
mvh Ebbe