Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Albert Maersk - Maskinrummet
Fra : Tommy Fer

Dato : 06-09-04 14:39

Hej NG

Som tidligere sømand, har jeg nydt godt af de mange flotte billeder af
Albert Maersk. Nu var jeg så heldig at få en deluxe rundtur inkl.
maskinrummet (Jeg læser til maskinmester, så det var af faglige årsager jeg
endte der )

Må indrømme jeg ikke havde meget overskud til at pille ved kameraet så mange
af billederne har "snapshot" karakter.

Jeg har tidligere sejlet med Katrine Maersk, så jeg har rimlig styr på de
enkelte dele, så hvis nogen har nogen spg. så skriv OT: og spørg løs...

http://fer.adsl.dk/Albert

Mvh. Tommy Fer
P.s. denne hurtige hjemme side er egentligt beregnet til min klasse, så der
er lidt lidt fotos, der er ret så kedelige for jer andre, men bare skip dem
hurtigt

Fra : Jack L.

Dato : 06-09-04 14:51

Tommy Fer wrote:
> [...]
> P.s. denne hurtige hjemme side er egentligt beregnet til min klasse,
> så der er lidt lidt fotos, der er ret så kedelige for jer andre, men

Hej Tommy, din side virker noget langsom om at loade eller er det bare mig?

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen

The email address is for real. :)

Fra : Tommy Fer

Dato : 06-09-04 14:55

"Jack L." <jack_nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Tommy, din side virker noget langsom om at loade eller er det bare
mig?

Den ligger på min ADSL linie, der har omkring 300kbit upload, så det kan
nemt være tilfældet hvis mange er på.. eller jeg bruger det...

mvh Tommy Fer

Fra : Morten Wartou

Dato : 06-09-04 21:56

Tommy Fer wrote:
> [...]
> P.s. denne hurtige hjemme side er egentligt beregnet til min klasse,
> så der er lidt lidt fotos, der er ret så kedelige for jer andre, men

Hæ. Hvis det er dig på det femte billede gik jeg sådan ca. et par meter
foran dig et godt stykke af rundvisningen, hvis ikke jeg tager helt fejl.
Søndag morgen, ikke sandt? Desværre ikke noget motorrum til mig, jeg må
hellere melde mig til maskinmesteruddannelsen så jeg er klar til næste åbne
skib. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Tommy Fer

Dato : 06-09-04 22:12

> [...]
> Søndag morgen, ikke sandt? Desværre ikke noget motorrum til mig, jeg må
> hellere melde mig til maskinmesteruddannelsen så jeg er klar til næste

heh, det er en af mine klassekammerater...

Det var her idag til formiddag vi var afsted...

mvh Tommy Fer

Fra : Morten Wartou

Dato : 06-09-04 22:15

Tommy Fer wrote:

> heh, det er en af mine klassekammerater...
>
> Det var her idag til formiddag vi var afsted...

Hmmm, og han var der ikke søndag? Jeg ville æde min gamle hat på jeg så ham
(nu skal det siges, at jeg ikke har en gammel hat, hvorfor dette er et meget
letkøbt løfte). :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 08-09-04 06:01

En helt masse bits fra Tommy Fer til dk.fritid.foto gav følgende:

[...]

> Det var her idag til formiddag vi var afsted...

Fra Københavns Maskinmester Skole med Hr. Kringelum og flere?

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Der var et egern mand!"
-- Mads Mikkelsen som Arne i 'Blinkende Lygter'

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-09-04 00:36

På ejendommeligvis fremsatte Tommy Fer følgende påstand:

> http://fer.adsl.dk/Albert

Hej

Jeg synes, at det er smadder ærgeligt, at man skal scrolle horizontalt
på hvert eneste billede. Dels er det billedeforstyrrende, og dels er
det lige til at ødelægge håndleddet af, fordi det er det, man bruger,
når man skal scrolle på den led...

Har du evt kigge på Minigal? Det er gratis!

Claus

Fra : Tommy Fer

Dato : 07-09-04 18:11

> [...]
> når man skal scrolle på den led...
>
> Har du evt kigge på Minigal? Det er gratis!

Hvilken opløsning har du ? Satte normal opløsningen til 1280x1024... men
bare roligt har lige købt et domæne, så om et par dage ligger de ordentligt.

mvh Tommy Fer

Fra : Tom K.

Dato : 07-09-04 18:56

> Jeg har tidligere sejlet med Katrine Maersk, så jeg har rimlig styr på de
> enkelte dele, så hvis nogen har nogen spg. så skriv OT: og spørg løs...
>
> http://fer.adsl.dk/Albert

Ja...så mangler der bare nogle forklaringer til de fine foto's

--
Tom

Fra :

Dato : 07-09-04 19:12

> Ja...så mangler der bare nogle forklaringer til de fine foto's
>
> --
> Tom

JA TAK
henrik

Fra : Tommy Fer

Dato : 07-09-04 19:54

"HØ" <hh@city.dk> skrev i en meddelelse

> JA TAK
> henrik

Jeg får ny side om et par dage, så skal jeg nok

mvh Tommy Fer