iMac G5 og harddiske
Fra : Henrik Münster

Dato : 31-08-04 12:22

Det lader ikke til, at iMac G5 har den lille 60 GB 2,5" harddisk fra
Hitachi(?), som var så omtalt i foråret. Det hed sig jo, at Apple havde
bestilt en hel masse. Først gik rygterne, at de var til en ny iPod. Da
den så ikke kom, rygtedes det, at de var til den nye iMac. Gad vide,
hvad de så skal bruges til?
Det er vel fortsat muligt, at de er til en ny iPod. Måske bliver den
bare opgraderet stille med en større harddisk. Eller måske er det en
helt ny iPod med nye funktioner. Det er jo ikke umuligt, at Steve Jobs
gerne vil komme tilbage fra sin sygeorlov med en ordentlig
produktlancering.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-09-04 04:38

On Tue, 31 Aug 2004 13:21:33 +0200, Henrik Münster wrote:

> Det er vel fortsat muligt, at de er til en ny iPod.

det tvivler jeg på. ipod'en bruger 1.8" diske og ikke 2.5" diske.

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-09-04 09:40

In article <pan.2004.09.02.03.37.30.836422@nospam.dk>,
Morten Reippuert Knudsen <morten@nospam.dk> wrote:

> det tvivler jeg på. ipod'en bruger 1.8" diske og ikke 2.5" diske.

Nå ja. Jeg har vist skrevet forkert. Men nu bliver jeg da i tvivl. Så
var det vel en 1,8" harddisk på 60 GB, der var kommet, og som det hed
sig, Apple havde bestilt i stort tal. Spekulationerne gik nemlig på, om
den var til en ny iPod. Der er jo heller ikke noget revolutionerende i
en 2,5" harddisk på 60 GB. Jeg sidder ca. 40 cm fra en lige nu, og den
er næsten to år gammel. Den nye iMac G5, den bruger da almindelige 3,5"
harddiske, gør den ikke?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-09-04 10:10

On Thu, 02 Sep 2004 10:40:13 +0200, Henrik Münster wrote:

> Den nye iMac G5, den bruger da almindelige 3,5"
> harddiske, gør den ikke?

ifølge det billede jeg har set fra præsentationen: jo