Network ikon i Finder
Fra : Storm

Dato : 31-08-04 08:17

Akut - jeg ville lige printe en oversigt over "Network" fra min Finder -
jeg trak den ned i printeren i min dock.

Det blev der ikke printet nogen oversigt af, men Network ikonet
forsvandt - hvordan får jeg det igen?

Prøvede at gå i System Pref. - Network, men der kan jeg tilsyneladende
ikke sætte det til.
Håber ikke det er sort snak.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-08-04 08:58

In article <1gjdlhb.1tj0a8p1nw09dmN%NinzenREMOVE@ofir.dk>,
NinzenREMOVE@ofir.dk (Storm) wrote:

> [...]
> forsvandt - hvordan får jeg det igen?
>
> Prøvede at gå i System Pref. - Network, men der kan jeg tilsyneladende

Hvad med: Finder/Indstillinger/Indholdsoversigt? Er det det ikon, du
taler om?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Storm

Dato : 31-08-04 09:10

> Hvad med: Finder/Indstillinger/Indholdsoversigt? Er det det ikon, du
> taler om?

Jep - tak skal du have - den er lige i skabet.
Jeg havde forsøgt at connecte til en server og derfra hive Network
ikonet over, men det fungerede ikke.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 31-08-04 08:58

Storm <NinzenREMOVE@ofir.dk> wrote:
> hvordan får jeg det igen?

Åbn øverste vindue af din Mac (et niveau op fra harddisken).
Træk iconet "Network" over igen.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg