Spyware
Fra : Morten BingBang

Dato : 22-08-04 12:03

Kære alle sammen

Jeg vil lige høre jer som I kan anbefalde nogle programmer der kan
fjerne spyware og holde ens powerbook meget sikker for virus, hacking
mm. Håber der er nogle der ude som kan hjælpe en!

Kærlige hilsner Morten

Fra : Jesper

Dato : 22-08-04 13:02

Morten BingBang <mortenbang@hotmail.com> wrote:

> [...]
> fjerne spyware og holde ens powerbook meget sikker for virus, hacking
> mm. Håber der er nogle der ude som kan hjælpe en!

Der findes ikke skjulte spywareprogrammer på Mac, men mht til de
programmer der "ringer hjem" kan man bruge NetBarrier firewall program,
der kan man tillade/forbyde de enkelte programmer at gå på nettet.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Jonas Voss

Dato : 22-08-04 14:05

In dk.edb.mac, Jesper wrote:

> [...]
> programmer der "ringer hjem" kan man bruge NetBarrier firewall
> program, der kan man tillade/forbyde de enkelte programmer at gå på

LittleSnitch er en anden mulighed.

<http://macupdate.com/info.php/id/10426>

"My capacity for happiness,' he added,'you could
fit into a matchbox without taking out the matches first."

Fra : Thorkil Olesen

Dato : 22-08-04 13:42

> [...]

> fjerne spyware og holde ens powerbook meget sikker for virus, hacking
> mm. Håber der er nogle der ude som kan hjælpe en!

Hvad med Mac OS X?

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.