Canon-printer Pixma
Fra : Lasse Benjaminsen

Dato : 22-08-04 01:22

Prøver igen..
Jeg har fået oplyst at Canon's nye printer-serie "Pixma" kommer til dk
i midten af september. Det kan man så krydse fingre for. Modellen "ip
3000" er vist vejledende prissat i US til 99.99$.
Kender nogen her i gruppen evt. kommende prisleje i dk.?

Min veltjente Canon-printer S400 står til udskiftning. Og jeg vil igen
have en printer med 4 separate blæktanke - det er nemlig "møj"
billigere i det lange løb. Eller er der alternativer til Canon?

vh. Lasse, Silkeborg

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 23-08-04 22:31

<http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=98232>