MacStamtræ 4.0.1 - på dansk
Fra : Mogens Thyregod

Dato : 18-08-04 14:21

MacStamtræ version 4 er moderne slægtsforskning til Mac OS X

Fuldstændig ny-udviklet med programmeringsværktøjerne fra Apple, byder
det på alt, hvad du forventer af et moderne slægtsforskningsprogram. Med
MacStamtræ får du hurtigt og elegant overblik over alle relationer og og
slægtsskabsforhold og får disse vist i tydelige, grafiske
fremstillinger. Omfangsrige udskriftsfunktioner står også til rådighed,
ligesom muligheden for at offentliggøre dit Stamtræ på internettet eller
brænde de direkte på en CD. MacStamtræ baserer sig fuldstændigt på
Gedcom-standarden til international udveksling af geneologiske data.
Alle funktioner udnytter fuldt ud alle de moderne, grafiske muligheder i
Mac OS X.

Du kan hente MacStamtræ 4.0.1 fra enten

<http://www.onlymac.de>

eller

<http://www.mothsoft.dk>

Version 4.0.1 d. 18.08.2004

- Dansk oversættelse tilføjet
- Analyseringsfejl, som foresagede en endeløs sløjfe, rettet
- Sortering af børn i Stamtræ, HTML-eksport og familieoversigt, sker
altid efter fødselsdato
- Symboler forbedret
- Fejlagtig fremvisning i Stamtræ rettet
- Børns fødselsdato tilføjes ved HTML eksport
- Fejl ved valg af Startkort rettet
- Tag'et SEX anerkender nu også m og k, ikke blot M og K
- Sommetider blev der ikke spurgt, efter arkivering af et dokument, når
der ikke var blevet ændret noget.
- Andre, mindre forbedringer

Version 4.0 d. 14.08.2004

-første version

Mogens Thyregod
moth@mothsoft.dk
www.mothsoft.dk

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 19-08-04 08:51

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> Du kan hente MacStamtræ 4.0.1 fra enten
>
> <http://www.onlymac.de>
>
> eller
>
> <http://www.mothsoft.dk>
http://www.onlymac.de/download_all.html

giver
Not Found
The requested URL /download_all.html was not found on this server.

Fra : Morten Lind

Dato : 19-08-04 09:33

Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:

> http://www.onlymac.de/download_all.html
>
> giver
> Not Found
> The requested URL /download_all.html was not found on this server.

..........men så tog du jo bare den anden, ikke?
M.

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 19-08-04 10:09

Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:

> http://www.onlymac.de/download_all.html
>
> giver
> Not Found
> The requested URL /download_all.html was not found on this server.

Tak for at gøre mig opmærksom på det døde link. Det er nu rettet.

Mogens Thyregod
moth@mothsoft.dk
www.mothsoft.dk

Fra : Jens

Dato : 19-08-04 13:29

> Tak for at gøre mig opmærksom på det døde link. Det er nu rettet.

Det giver fortsat "Not found"
--

Jens F

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 19-08-04 14:06

Jens <spam@finds.dk> wrote:

> Det giver fortsat "Not found"

Også det andet døde link er nu rettet. Tak for din ihærdighed.

Mogens Thyregod
moth@mothsoft.dk
www.mothsoft.dk

Fra : Jens

Dato : 19-08-04 14:14

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> http://www.onlymac.de/download_all.html
---klip---
> Også det andet døde link er nu rettet. Tak for din ihærdighed.

Når jeg prøver ovenstående får jeg fortsat: "Not Found

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 19-08-04 15:06

Jens <spam@finds.dk> wrote:

> ---klip---
>
> Når jeg prøver ovenstående får jeg fortsat: "Not Found
> The requested URL /download_all.html was not found on this server"

Du skal måske lige få din browser til at genindlæse siden eller slette
cachen.

Mogens Thyregod
moth@mothsoft.dk
www.mothsoft.dk

Fra : Jens

Dato : 19-08-04 16:32

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> Du skal måske lige få din browser til at genindlæse siden eller slette
> cachen.

Selv det hjalp ikke

Til gengæld virker denne:

<http://www.onlymac.de/html/download_all.html>