Cchampionship Manager 4 VS Total Club Ma~
Fra : Claus Kunz

Dato : 05-09-04 18:16

hvilke af disse to er bedst

hilsen claus

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 05-09-04 18:37

"Claus Kunz"
> hvilke af disse to er bedst

De er så forskellige, at det er svært at sammenligne, men hvis du endelig
VIL gøre det... Så sammenlign da de nyeste udgaver: TCM 2004 og CM 03/04,
som sjvh kom nogenlunde samtidig! Jeg foretrækker helt klart CM. No doubt.

Hvorfor spørger du?

Mvh.
Lars

Fra : Claus Kunz

Dato : 05-09-04 18:42

har tængt mig at købe et af dem

Fra : Nicolai

Dato : 05-09-04 18:59

> har tængt mig at købe et af dem

Læs lidt på cmdanmark.dk, så er du ikke i tvivl. CM anytime.

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 05-09-04 19:16

"Claus Kunz" <**************sjyden@mail.dk***********> skrev i en meddelelse
> har tængt mig at købe et af dem

Men lad for guds skyld være med at købe CM4. Det er fyldt med fejl. CM 03/04
derimod er langt bedre (og i mine øjne klart bedre end TCM 2004). Husk også
lige at hente den nyeste patch fra www.sigames.com

Mvh.
Lars

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-09-04 21:59

Lars Lauridsen wrote:
> [...]
> som sjvh kom nogenlunde samtidig! Jeg foretrækker helt klart CM. No doubt.

Kan kun være helt enig.

Mikael