Adv of Sherlock.Holmes The Silver Earring
Fra : Allan Knaap

Dato : 05-09-04 14:50

Jeg er gået i krig med dette spillet Adv of Sherlock.Holmes: The Silver
Earring, men er forfærdeligt stuck.

Indtl videre har jeg indsamlet så mit invetory indeholder flg.:

1. Billed af en ung køn pige
2. Lavina Bromby's pas
3. Tog/færge billet:Genevé - London
4. 2 X hvidt pulver
5. Aske
6. Uniformsknap
7. Sort stof
8. Likke boks med hvidt pulver
9. Sort hår
10.Rødt hår.

Jeg har spurgt alle om alt, men kan ikke komme videre.
Er der én der kan komme med et lille hint ?

Allan

Fra : Michael VF

Dato : 05-09-04 18:43

"Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> 10.Rødt hår.
>
> Jeg har spurgt alle om alt, men kan ikke komme videre.
> Er der én der kan komme med et lille hint ?

Kan du tysk? :)

http://www.gamepad.de/loesungen/files/Sherlock-II-K1-5.pdf

/Michael

Fra : G.B.

Dato : 05-09-04 22:16

"Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> skrev i meddelelsen news:413b196c$0$245
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Jeg har spurgt alle om alt, men kan ikke komme videre.
> Er der én der kan komme med et lille hint ?

Desværre, men er det spil til at få fat på i almindelige forretninger? Er
det godt? Der ligger jo en demo på 350 MB, kan det betale sig at hente den?

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Jasper Norman

Dato : 05-09-04 23:03

Har sat den til at downloade. Spillet er jo ret nyt, så det er svært at
finde nogle reviews, men dem jeg har læst roser spillet.

Jeg har længe forsøgt at finde lign. spil. Men detektiv/opklaringsspil er
ikke de mest populære, og de er svære at finde synes jeg.

Har spillet Mistænkt I og II, CSI spillene, men derudover har jeg ikke
rigtigt kunnet finde nogle. Så hvis nogen har et tip ala dette sherlock
Holmes spil, er de meget velkomne.

Mvh

Jasper

Fra : Ginge

Dato : 06-09-04 01:33

> Har spillet Mistænkt I og II, CSI spillene, men derudover har jeg ikke
> rigtigt kunnet finde nogle. Så hvis nogen har et tip ala dette sherlock
> [...]

Prøv at kigge efter "Nancy drew", der findes en del i den serie.

Per

Fra : Avalanche

Dato : 06-09-04 15:51

> [...]
> "We all have private ails. The troublemakers are they
> who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Hvis du er til detektiv spil ala. de gamle klassikere Colonels Bequest &
Cruise for a corpse og den genre, så er det helt bestemt noget for dig!
Og grafikken fejler absolut ingenting!
Kæresten og jeg har indtil videre brugt mange timer på dette spil indtil nu.

Mvh
Bo

Fra : G.B.

Dato : 07-09-04 11:04

"Avalanche" <crow_104@hotmailxxx.com> skrev i meddelelsen

> Hvis du er til detektiv spil ala. de gamle klassikere Colonels Bequest
> & Cruise for a corpse og den genre, så er det helt bestemt noget for
> dig! Og grafikken fejler absolut ingenting!

Jeg er til adventure-spil med point-and-click-interface (eller SCUMM, a la
Lucasarts), men den slags spil har jo snart været sjældne i mange år....

Jeg tror at det sidste spil af den slags jeg har prøvet, var The Longest
Journey.