GTA Vice City: Stoppie og wheelie?
Fra : Colzen

Dato : 31-08-04 12:13

Hejsa.

Hvordan laver man subj.? Jeg har kørt meget på baghjul, men det er aldrig
noget der er blevet registreret i stats listen

Mvh
Colzen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 31-08-04 16:48

Colzen wrote:

> Hejsa.
>
> Hvordan laver man subj.? Jeg har kørt meget på baghjul, men det er aldrig
> noget der er blevet registreret i stats listen

(jeg går lige ud fra du har standardopsæt: 6=vægt tilbage, 9=vægt frem)

Wheelie = baghjul
Hvordan styrer du din wheelie? Ved at holde 6 nede og styre gassen eller
ved at holde gassen nede og styre wheelien på 6?
Jeg synes den er mere tilbøjelig til at registrere wheelies hvis de
styres på gassen (altså med 6 holdt nede). Prøv det.
Sanchez'en har ry for at være den bedste. Personligt synes jeg nu det er
hip som hap om det er den eller PCJ'en. Men alle MC'er (og scootere) kan
lave dem, det er bare forskelligt hvor nemt det er

Din wheelie skal være af en vis længde før den registreres. Hvis du bare
er op-og-ned med forhjulet så tæller den ikke.

Stoppie = Hård opbremsning så cyklen løfter baghjulet
Få godt med fart på og hold 9 nede mens du bremser hårdt op. De er IMHO
nemmest at lave på PCJ eller Sanchez. Hvis du samtidig har god fart på
ned af en bro så er det vist nær umuligt at undgå at lave, medmindre det
er regnvejr.
Også alle MC'er kan lave stoppies. Men sværhedsgraden svinger :)

/Robert

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 01-09-04 13:55

"Robert Eriksen" skrev i en meddelels>

[SNIP]

> Wheelie = baghjul

[SNIP]

> Sanchez'en har ry for at være den bedste. Personligt synes jeg nu det er
> hip som hap om det er den eller PCJ'en. Men alle MC'er (og scootere) kan
> lave dem, det er bare forskelligt hvor nemt det er

Det nemmeste må klart være at lave det på crosseren (hvad er det nu den
hedder?) Et lille trick er at hvis du kommer højt nok op i din wheelie og
slipper gassen men stadig holder "6" nede så bliver du ved med at køre sådan
indtil farten går af eller du drejer for skarpt Det giver ret gode
penge!

Mvh. Simon