Mafia
Fra : Ole Lüchau

Dato : 29-08-04 19:38

Hej!

Jeg er kommet til banen "You lucky bastard - the harbor",
Hvor jeg så render rundt i havnen og skal skyde Sergio Morello... men
problemet er at jeg ikke kan finde ham...

hvad gør jeg?

Kasper

Fra : S. Sørensen

Dato : 29-08-04 20:50

"Ole Lüchau" <olja@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvor jeg så render rundt i havnen og skal skyde Sergio Morello... men
> problemet er at jeg ikke kan finde ham...

Kig efter hvor hans bil holder. Inde i det varehus er han, men det er ikke
ligetil, at komme derind.
Skift sporene så en eventuel løssluppen togvogn vil ramle ind i døren, og gå
så hen til den togvogn lige i nærheden og se om der nu ikke er et eller
andet som holder den tilbage....

Steinbjørn

Fra : Ole Lüchau

Dato : 30-08-04 13:06

"S. Sørensen" <steinREMOVETOGETAVALIDEMAIL@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:cgtc2q$7f4$1@news.net.uni-c.dk...

> [...]
> Skift sporene så en eventuel løssluppen togvogn vil ramle ind i døren, og

> så hen til den togvogn lige i nærheden og se om der nu ikke er et eller

Tak for hjælpen!