HITMAN 2 hjælp
Fra : Jesper G.

Dato : 28-08-04 12:30

jeg er på banen tubeway torpedo, og har befriet fangen og skudt generalen,
og skal nu placere
en bombe op af en væg for at kunne komme ud.
jeg har bomben i hånden og har remote også, men af en eller anden grund kan
jeg ikke placere bomben op af væggen, hvad fanden gør jeg galt, nu bliver
jeg hidsig.

den er armeret

please hjælp

mvh

jesper

Fra : Snuden

Dato : 28-08-04 19:26

On Sat, 28 Aug 2004 13:29:58 +0200, "Jesper G." <pimpf@mail.dk> wrote:

> [...]
>jeg ikke placere bomben op af væggen, hvad fanden gør jeg galt, nu bliver

Du skal blot bevæge dig tæt nok på væggen - så beder spillet dig om at
trykke på et-eller-andet (vist nok spacebar) for at placere bomben.
--
Snuden

Fra : Jesper G.

Dato : 29-08-04 15:42

ok har løst det. det var lige "g" jeg skulle trykke for at smide bomben

thanx