Gode priser på Lindab eller Decra tag ?
Fra : pisingos

Dato : 05-09-04 09:01

Hej

Jeg skal snarlig til at renovere vores tag med enten en Lindab eller Decra
løsning.
(er der fordele ved at vælge det ene frem for det andet ?)

Men - jeg hader at betale listepriser i et byggemarked -
Så jeg søger et sted som sælger disse produkter til "reducerede" priser til
selvbygger.

Kender I salgssteder med rabatter ?

med venlig hilsen

Ulrik

Fra : CBR1K

Dato : 05-09-04 10:07

> [...]
>
> Men - jeg hader at betale listepriser i et byggemarked -
> Så jeg søger et sted som sælger disse produkter til "reducerede" priser

byggemarkeder!! Skal du købe et helt tag burde det ikke være noget problem
at få MINDST 15%. Listepriser er aktuel ved enkeltstyk/småsalg. Storsalg
kan de ofte sagtens konkurrere med alle andre. Bed om et tilbud