Håndværkerpriser søges
Fra : Broder Thomsen

Dato : 02-09-04 17:55

Hej i gruppen
(denne post er også postet i dk.bolig, men efterfølgende har jeg fundet ud
af at denne gruppe nok er mest relevant).

Jeg skal have lavet en hel del ved vores hus, og skal have indhentet nogle
priser på udførelsen. Priserne jeg skal bruge er mest ment som et overslag,
idet vi i øjeblikket skal have lavet budget ud fra det.
Som udgangspunkt laver vi INTET selv, men lader håndværkere stå for det
hele, og det er også disse priser vi har brug for.

KØKKEN:
Nedrivning af gammelt køkken.
Dør blændes af.
Nyt gulv skal lægges (5,3m x 2,6m)
Opsætning af nyt køkken.
Opsætning af nye hårde hvidevarer (fuldt integrerede).
Tapetseres med glasvæv + males.

Vi har fået tilbud på køkken og hårde hvidevarer, så vi mangler sådan set
bare udgiften til gulv, afblænding af dør, og håndværkerudgifter.

BADEVÆRELSE:
Linolium skal tages ned fra vægge og gulv.
Rummet vådrumsbehandles (hvis nødvendigt)
Fliser lægges på gulvet og op ad badekar.
Væggene (bortset fra en flisekant) beklædes med glasvæv.

Vi beholder nuværende badekar, vask & toilet. Fliser har vi fundet, vi
mangler blot et overslag på udgifter til håndværker til udførelsen.

STUE:
Der skal etableres en skillevæg (fra gulv til loft). Fra muren og 2 meter
ud. Der skal ikke være dør.

Vi mangler udgift til materialer og estimeret udgift til håndværkere.

VÆRELSER:
Vi skal have brudt vægge ned (gips-vægge) mellem 2 værelser. Der er trægulv,
så gulvene behøver ikke noget ekstra.

Der skal tapetseres (forhåbentlig kun hvor væggen var).

På forhånd tak for hjælpen

/Thomsen

Fra : Vita Wrap

Dato : 02-09-04 18:05

Halløj

Du ved hvad du vil ha' lavet - ergo kontakter du en tømrer og en murer -
beder dem besigtige din ejendom og udarbejde et tilbud. Tilbuddene er uden
købspligtighed og du der derfra se om du er villig til at spenderer pengene
på det.

Min mand og jeg har selv gang i lignende projekt med nedrivning af gammelt
køkken og nyt ind. væltning af 1½ væg. badeværelseshalløj og
carport/indkørsel.

Held og lykke :)