Gulvafslibning i København?
Fra : Jens Jakob Andersen

Dato : 02-09-04 10:07

Hej,

Vi har ca. 60 m2 vi skal have afhøvlet (slebet), ludet hvid og givet
hvid olie - i København.

Er der nogen som har erfaring med gode (og til det leverede OK priser)
gulvfirmaer i København?

Det er atlså med uro i maven at man overlader sit dejlige gulv til en
håndværker med smil på læben, og turbo på sandpapiret..........

Mvh

Jens Jakob

Fra : Chriz

Dato : 02-09-04 19:42

Jeg har brugt Emdrup Gulvservice 2 gange. Han var ok både i pris og
kvalitet

mvh

Chriz