Overtagelse af hus: Fyringsolie.
Fra : Bjarne Kunckel

Dato : 02-09-04 09:56

Ved overtagelser af hus, er det da normalt at man skal købe fyringsolie i
tanken af tidligere ejer, også selv om man ikke har noget at bruge det til.

Bjarne Kunckel

Fra : anders majland

Dato : 02-09-04 10:03

> Ved overtagelser af hus, er det da normalt at man skal købe
> fyringsolie i tanken af tidligere ejer, også selv om man ikke har
> noget at bruge det til.

Det er meget almindeligt at man køber det med (og afregner over
refusionsopgørelsen) - men det står dig da frit at betinge købet med at
du ønsker at sælger tømmer tanken (evt også får den fjernet).

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Søren

Dato : 02-09-04 10:09

"Bjarne Kunckel" <nej@det.er.ej> wrote in message
> Ved overtagelser af hus, er det da normalt at man skal købe fyringsolie i
> tanken af tidligere ejer, også selv om man ikke har noget at bruge det
til.

Det er vel meget normalt at man bliver tilbudt at købe fyringsolien i tanken
af tidligere ejer, men hvis der ikke står i salgsaftalen, kan du vist ikke
tvinges til det.

--
Søren

Fra : Bjarne Kunckel

Dato : 02-09-04 11:52

"Søren" <soren@ingenmail.dk> wrote in message

> [...]
tanken
> af tidligere ejer, men hvis der ikke står i salgsaftalen, kan du vist ikke

Tak for alle svar.

Jeg må hjem og checke hvad der står. Problemet har fået en ekstra dimension
idet olieselskabet, lige har fyldt tanken op selvom sælger har afmeldt
leverencer. Men de kan vel komme og suge det op igen.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Søren

Dato : 02-09-04 12:57

> [...]
> idet olieselskabet, lige har fyldt tanken op selvom sælger har afmeldt
> leverencer. Men de kan vel komme og suge det op igen.

Ja det må være olieselskabets eget problem. Hverken dit eller sælgers.

--
Søren