Mat film til vinduer
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 01-09-04 22:54

Jeg har søgt noget på nettet, men uden det store held. Kender nogen et sted
hvor man kan købe en film, som kan påklæbes vinduer, så det ikke er muligt
at kigge ind udefra, men hvor lys stadig kan komme ind. Det skal bruges til
et badeværelsesvindue. Det må meget gerne give glasset en kunstig matteret
overflade.

Lars

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-09-04 22:59

Lars Thomsen Nielsen wrote:
> [...]
> ind. Det skal bruges til et badeværelsesvindue. Det må meget gerne
> give glasset en kunstig matteret overflade.

Det kan fås i enhver farvehandel med respekt for sig selv. Og sikkert også i
diverse byggemarkeders afdeling for malervarer.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 02-09-04 04:39

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> et badeværelsesvindue. Det må meget gerne give glasset en kunstig matteret

Kan fås i ikea. Alle steder.... Fandt det i kataloget, det nye. Koster
25 for herre meget. Det giver sådan en fed effekt.

Mvh. Nana