Til skruer m.m.
Fra : Kispus

Dato : 01-09-04 17:59

Jeg har skruer/søm m.m. på denne måde med
underdelen fra div. kartoner.
idéen er givet videre!!
Mvh. John

Fra : Kispus

Dato : 01-09-04 18:08

"Kispus" <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har skruer/søm m.m. på denne måde med
> underdelen fra div. kartoner.
> idéen er givet videre!!
> Mvh. John

Billede kan ses her !
John

Fra : Mor Karen

Dato : 02-09-04 06:35

Hej

Den er god, den lader jeg gå videre til min mand.

Fra : Mirro

Dato : 02-09-04 13:26

Den skriver bare noget med at ID ikke er fundet når man klikker på
linket til billedet :(

Fra : Kispus

Dato : 02-09-04 15:03

"Mirro" <mirro@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Den skriver bare noget med at ID ikke er fundet når man klikker på
> linket til billedet :(

Så er der noget galt hos dig, MIRRO
Det virker hver gang hos mig !!
John

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-09-04 23:03

Kispus wrote:

> Så er der noget galt hos dig, MIRRO
> Det virker hver gang hos mig !!

Klart. Din internetudbyder er tdc. Folk uden adgang til deres nyhedsserver
kan ikke se billedet. Jeg kan heller ikke. Det ligger ikke på get2net's
spejl af dk.binaer.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Kispus

Dato : 02-09-04 23:09

> [...]
> kan ikke se billedet. Jeg kan heller ikke. Det ligger ikke på get2net's

Ok, det vidste jeg ikke, men hvad gør man så for at alle kan se det ?
John

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-09-04 23:14

Kispus wrote:

> Ok, det vidste jeg ikke, men hvad gør man så for at alle kan se det ?

Læg billedet på en hjemmeside. (den er stensikker)
Læg billedet i dk.binaer og fortæl hvad subjekt er. (virker for mange flere
end dit link).

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Kispus

Dato : 03-09-04 05:15

> Læg billedet i dk.binaer og fortæl hvad subjekt er. (virker for mange
> [...]

Det ER en link til dk.binaer !!
John

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-09-04 16:46

Kispus wrote:

> Det ER en link til dk.binaer !!

Ja, men linket virker ikke, hvis man ikke har tdc som internetudbyder. ;(

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 03-09-04 17:45

On Fri, 3 Sep 2004 17:45:49 +0200, "Erik Ginnerskov"
<erik@donotspammmeplease.invalid> wrote:

>Ja, men linket virker ikke, hvis man ikke har tdc som internetudbyder. ;(

Det har (stadig) ingen ting at sige hvilken udbyder du har. Msg-id'et er
lavet af den server som modtager indlægget første gang, hvis da ikke dit
eget newsprogram laver et. Det er i dette tilfælde en tdc-server.

Men for at du kan se indlægget, kræver det at din udbyder også har
gruppen som det ligger i. Den gruppe findes så åbenbart ikke på din
server.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-09-04 20:55

Mads Lie Jensen wrote:

> [...]
>
> Men for at du kan se indlægget, kræver det at din udbyder også har
> gruppen som det ligger i. Den gruppe findes så åbenbart ikke på din

Jeg har før haft lignende problem, når Aksel lægger noget i binaer og
skriver et link. Aksel bruger vistnok også tdc. Selv om jeg åbner hans
indlæg i denne gruppe gennem get2net (som *har* en binaer-gruppe), kan jeg
ikke åbne indlægget i binaer ved at klikke på linket i denne gruppe.

Jeg ved ikke hvor fejlen er. Men jeg har også haft problemet, når nogle af
cybercity's kunder lægger noget i binaer og linker til det enten her i
gruppen eller i bolig.

Derfor er mit forslag, hvis man lægger noget i binaer: Brug samme subject
som her eller oplys hvilket subject billedet er lagt under i binaer.
Eventuelt som et supplement til linket.

De, som kan hente billedet via linket, kommer nemt til det. Resten snydes
ikke.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Jacob Mygind

Dato : 03-09-04 08:27

Erik Ginnerskov wrote:
> Klart. Din internetudbyder er tdc. Folk uden adgang til
> deres nyhedsserver kan ikke se billedet. Jeg kan heller
> ikke. Det ligger ikke på get2net's spejl af dk.binaer.

Jeg kan godt se den hos get2net

Mvh Mygind

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-09-04 16:59

Jacob Mygind wrote:

> Jeg kan godt se den hos get2net

Hvis man gætter, at billederne ligger under et andet subject end anført i
denne tråd:

Her -> Til skruer m.m.
Der -> Et spare råd (hus og have)

Havde den forskel været anført straks, havde denne diskusion ikke startet.

Det er så lidt, der skal til for at alle kan få glæde af de billeder, der
lægges i binaer.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk