Hvilken plante?
Fra : Michael Appel

Dato : 21-08-04 19:06

Hejsa
Hvem kan give mig lidt hjælp til hvad det er konen har slæbt med hjem fra
havecenteret? Se billedet her:

http://www.danstamps.dk/images/temp/blomst.jpg

Jeg vil gætte på en veronica, men i så fald, hvilken? Har ikke kunne finde
billeder der ligner.

/Michael

Fra : Inger Pedersen

Dato : 21-08-04 20:03

"Michael Appel" <ma_remove_@danstamps.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gætte på en veronica, men i så fald, hvilken? Har ikke kunne finde
> billeder der ligner.

Prøv at google på Hebe.

Hilsen Inger

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 21-08-04 21:36

On Sat, 21 Aug 2004 21:02:41 +0200, " Inger Pedersen"
<inger_mp@FJERNDETTEhotmail.com> wrote:

>Prøv at google på Hebe.

Jeps, Hebe veronica er det på billedet. Sorten er straks mere vanskelig
at bestemme, men på http://www.hebe-denmark.dk/sorter.html kan man jo
selv se hvad den ligner mest.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Michael Appel

Dato : 21-08-04 22:49

Tak for hjælpen begge to. Ud fra billederne hælder jeg mest til en
'Kathrine' eller 'Pinnochio'. Så hun får vel lov til at beholde den
indendørs

Michael