Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Taske til Coolpix 5400
Fra : Martin Nielsen

Dato : 02-09-04 22:14

Jeg kigger efter en taske til mit kamera. Jeg har kigget en del på nettet,
men det er jo svært at vide hvordan kameraet passer i, medmindre man køber
originalt. Jeg vil gerne have den så kompakt som muligt men med plads til
ekstra bat. og flash kort. Er der nogen, der kan anbefale noget?

Eller må jeg jo slæbe mig rundt i de sædvanlige fotobutikker...

På forhånd tak

Martin /Helsingør

Fra : Peter C:\\>

Dato : 02-09-04 22:44

"Martin Nielsen" <clmnNOSP@Mget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> originalt. Jeg vil gerne have den så kompakt som muligt men med plads til
> ekstra bat. og flash kort. Er der nogen, der kan anbefale noget?

Jeg har en LowePro D-Res 20AW til mit CP5400
Der kan, med lidt snilde, godt være ekstra batteri og flash-card i.
Det er en lækker taske, som jeg varmt kan anbefale. Eneste minus er at den
er meget usmart (læs: grim på en nørdagtig måde at bære som bæltetaske,
da den rager ca 10cm ud fra kroppen (men da kameraet nu engang har de
dimensioner det har, kan det jo ikke være meget anderledes)

--
MVH Peter C:\
- - -

Fra : Anders Sørensen

Dato : 03-09-04 13:37

Den Thu, 2 Sep 2004 23:13:54 +0200, skrev "Martin Nielsen"
<clmnNOSP@Mget2net.dk>:

> [...]
>ekstra bat. og flash kort. Er der nogen, der kan anbefale noget?
>
>Eller må jeg jo slæbe mig rundt i de sædvanlige fotobutikker...

Du kan se en guide her: http://www.tamrac.com/TamPhotChrt.pdf
Ifølge den skulle denne passe til 5400: http://www.tamrac.com/5693.htm

Så kan du se dimensionerne, og evt. sammenligne med andre fabrikater.

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Martin Nielsen

Dato : 03-09-04 17:58

> [...]
> ekstra bat. og flash kort. Er der nogen, der kan anbefale noget?
>
> Eller må jeg jo slæbe mig rundt i de sædvanlige fotobutikker...

Jeg har idag købt en LowePro D-Res 25AW, som passer perfekt til mit behov.

Tak for hjælpen.

Martin /Helsingør