Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony DSC-W1 - Ekstra memory
Fra : Christian Simonsen

Dato : 29-08-04 09:48

Hej gruppe.

Jeg har lige købt mit første digitale kamera, Sony DSC-W1.

Det leveres med 32 Mb som jo ikke er meget.

Hvilken ekstra flash-ram skal jeg købe. Der står noget i brugsanvisningen om
Memory Stick, Duo og Pro. Hvad skal jeg vælge, jeg har ikke meget forstand
på dette. Der står noget om adaptere m.v. Jeg tror jeg skal have 512 Mb.

På forhånd tak.

Christian Simonsen

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-04 10:49

512 MemoryStick Pro (ikke duo) og du er kørende. Køb det mærke der er
billigst, det behøves ikke være Sony, se evt. på www.edbpriser.dk

--

Mvh,
Kristian Bønnelykke Nielsen

Fra : -=Madsen=-

Dato : 29-08-04 12:51

<--------------------->
> billigst, det behøves ikke være Sony, se evt. på www.edbpriser.dk
<---------------------->
Ja enig, men det skal være et pro, hvis du vil bruge
video funktionen i højeste opløsning, da alm ms kort
ikke er hurtige nok

Købte selv et SanDisk Ultra II "pris i dag 1395,-"
dette kort et langt hurtigere end en alm Memory Stick Pro
kort, mener at ha læst at det kan overføre kun små 2 MB i
sekuntet hvor SanDisk's Ultra II overfører 10 MB prs.
måske overkill men tilgengæld får man glæde af den højere
hastighed når man tømmer kortet det var billigere end
alm pro kort, den gang hvor jeg købte det..

ellers findes et alm. Memory Stick Pro til 950,- her