en pige sang "hang on sloopy" ca. 1975 - h~
Fra : Erik R.N.

Dato : 30-08-04 20:21

Der var engang - og det var for læææænge siden, engang i '70erne,
der var en pige med en fed stemme, der sang "hang on sloopy",
jeg erindrer det som en lang version af sangen, godt rock'et

Kender du den version, hvem sang / band ?

--
Erik RN

Fra : Ruth Nilsen

Dato : 30-08-04 20:37

"Erik R.N." <fox44FJERN-DETTE@c.dk> skrev i melding
> [...]
> jeg erindrer det som en lang version af sangen, godt rock'et
>
> Kender du den version, hvem sang / band ?

Mange har sunget den, The McCoys på 60-tallet, Sandpipers i 1976.

Du kan se her: http://www.allmusic.com

Hilsen Ruth

Fra : Per LH

Dato : 01-09-04 04:16

"Erik R.N." <
> Der var engang - og det var for læææænge siden, engang i '70erne,
> der var en pige med en fed stemme, der sang "hang on sloopy",

Supremes / Diana Ross ?

Per

Fra : David Mikkelsen

Dato : 01-09-04 15:15

Hvis du tænker på "Hang on snoopy" er det skrevet af
Farrell&Russell en gang i 60'erne og er indspillet at rimelig
mange personer i tidens løb hvis du går ind på allmusic.com kan du
prøve at kigge div. kunstner igennem der, og hvis du vælger at
registererer dig der får du mulighed for en lytteprøve.
David

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 02-09-04 19:08

Monday 30 August 2004 21:20 kastede Erik R.N. sig over en af disse computere

Hej
Var den pige ikke David Casedy ?
--
/Sv-E