langtidshævet brød
Fra : Tobias Nielsen

Dato : 26-08-04 15:58

Hejsa

Jeg søger en god opskrift på noget langtidshævet brød jeg skal bruge til en
forret i morgen aften.
Planen er, at det skal være forholdsvis små - lidt mindre end almindelige
boller, de må gerne være sprøde udenpå, lufttige og lidt "svampede" indeni.

Hvem kender en god opskrift ?

Hilsen Tobias

Fra : Christian

Dato : 29-08-04 13:54

Jeg har ofte lavet det her honning ale brød:
http://www.ale.dk/semperardensnyhedsbrev6.htm

Dog aldrig som små boller, men jeg ser ingen grund til at det ikke skulle
virke,

-Christian