help
Fra : JB

Dato : 24-08-04 11:57

Hej

Jeg har en gang være på en hjemmeside
som oversatte Engelsk til skandinavisk sprog online,
bla. hjemmesider.
kan bare ikke huske siden er der nogen
der kan hjælpe mig.

--
Denne e-mail er blevet kontrolleret for computervira.

Fra : npw-kiter

Dato : 24-08-04 20:18

Kan det monstro være denne: www.yourdictionary.com

venligst
npw-kiter
www.npw-kiting.dk

Fra : JB

Dato : 25-08-04 03:05

Nej desværre.
det var et sted hvor man kunne indtaste en web adressen
f.eks. engelsk web, og startede web side med svensk oversættelse.

Jørgen

npw-kiter <nokite@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:412b9471$0$26392$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : npw-kiter

Dato : 25-08-04 19:21

Ved en tilfældighed kom jeg på denne side:
Gå efter "oversættelsesprogrammer/sprogprogrammer/matematik" et stykke nede
på siden

venligst
henrik