/ Forside / Interesser / Fritid / Knallert / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Knallert
#NavnPoint
pallebhan.. 109279
Jon 13755
NoShyGuy 12369
Sunowich 7245
rpje 6490
scootergr.. 5859
masteraug.. 4691
Japse 3488
3773 3416
10  dova 3104
Ang tråd om køb af ruller hos THansen.
Fra : Henning Lund


Dato : 20-08-04 19:48

Tjoe så blev rullerne afprøvet, vi fik 2 sæt, 1 sæt 7Gr og 1 sæt 7,5Gr,
det sæt som holdt længst, kørte 185 KM inden de blev flade, det første
sæt gik allerede ved knapt 100 KM.
Det undrer mig at nogle her i gruppen kan køre flere tusinde KM på
hansens ruller, vi kan tivertilfald ikke anbefale dem.
Variator på begge scootere er 100 % OK, styr mm checket.
Det eneste der er gjort ved scooteren er alle begrænsninger er fjernet.
THansen kan som sædvanlig ikke komme med en forklaring.

--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk


 
 
Martin Johansen [600~ (20-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 20-08-04 21:17

Henning Lund skrev:

> Tjoe så blev rullerne afprøvet, vi fik 2 sæt, 1 sæt 7Gr og 1 sæt
> 7,5Gr, det sæt som holdt længst, kørte 185 KM inden de blev flade, det
> første sæt gik allerede ved knapt 100 KM.

Det var ætte langt...

> Det undrer mig at nogle her i gruppen kan køre flere tusinde KM på
> hansens ruller, vi kan tivertilfald ikke anbefale dem. Variator på begge

Tja det kan jeg så. Jeg har intet at udsætte på dem. Har kørt en del
km på dem og de holder fint på min SF2.

> THansen kan som sædvanlig
> ikke komme med en forklaring.

Undskyld men hvad havde du regnet med? Det er der jo intet at sige til ud
fra: 1. De er ikke uddannnede mekanikere, 2. De kender ikke indgående til
din scooter. 3. Det er ikke dem der har monteret dem.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Henning Lund (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 21-08-04 07:23

Martin Johansen [6000] skrev:
> Undskyld men hvad havde du regnet med? Det er der jo intet at sige
> til ud fra: 1. De er ikke uddannnede mekanikere, 2. De kender ikke
> indgående til din scooter. 3. Det er ikke dem der har monteret dem.

Man burde ikke sælge noget man ikke kan supporte, jeg har lige kæmpet
med dem om en tyverialarm som jeg ikke var tilfreds med, også der anede
de ikke en brik om noget. Det er plastikken i rullerne som er elendig,
en undersøgelse viser at den er meget åben i strukturen og derved slet
ikke slidstærk. Vi har til oplysning prøvet et par sæt Leovinci ruller,
de ser ud til at holde, pt har et af sættene kørt 800 km uden det kan
ses.

--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk


Hekto (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 21-08-04 09:51

In article <4126eb31$0$189$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
falsk_adresse@noget.invalid says...
> Man burde ikke sælge noget man ikke kan supporte,
>
Har! ... Har! ... Har!

Så burde cykelhandlere ikke sælge knallerter, eller reservedele til
dem!... bare for at tage et eksempel.

Man kunne også sige, at dem der køber knallerter, skulle på kursus
først, så de selv kunne reparere dem, og hvis ikke de bestod kurset,
måtte de kun få serviceret dem på værksteder med uddannet personale!

Get my point!?

Thansen sælger reservedele til den halve autobranche! La' vær at påstå
stumperne ikke duer.
De har også uoriginale reservedele, og enkelte originale, til
knallerter. Uoriginale reservedele er ... sjovt nok ... ikke
nødvendigvis lavet samme sted som de originale. Det kan dog godt være
tilfældet. Det koster som regel det dobbelte når de leveres i en æske
med det rigtige mærke på. Li'som La'Coste!!

Hvis du får lommepenge nok, kan du jo bare købe de originale, og prøve
dine evner som knallertmekanikker af på dem, og se om du har mere
success!


--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-japanese-
industrial-off the shelf-semi-rockets ... no thanks!

Brian A. (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Brian A.


Dato : 21-08-04 10:03

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
news:MPG.1b912b739b217e39989724@news.tele.dk...

> Thansen sælger reservedele til den halve autobranche! La' vær at påstå
> stumperne ikke duer.

Kilde?


Hekto (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 21-08-04 10:20

In article <41270fde$0$8686$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, Ask-for-
it@This-is-invalid.com says...
> "Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> news:MPG.1b912b739b217e39989724@news.tele.dk...
>
> > Thansen sælger reservedele til den halve autobranche! La' vær at påstå
> > stumperne ikke duer.
>
> Kilde?
>
>

THansen = DK Autodele, der sælger diverse sliddele, som bremser,
koblinger, kølere o.s.v. På samme måde som med Høyer, Krogslund,
Autobremsen, Mekonomen og hvad de ellers hedder.
Disse firmaer distribuerer hovedsageligt uoriginale (billige) sliddele
til diverse værksteder, brugtvognsforhandlere m.m. som ikke er
underlagt en mærke-autorisation.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-japanese-
industrial-off the shelf-semi-rockets ... no thanks!

Frank (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 21-08-04 10:47

Hvis du tror at de stumper THansen sælger, er af samme kvalitet som dem du
køber hos Mekonomen og diverse reservedels lagre kan du godt tro om igen.
Desuden har jeg aldrig mødt et "rigtigt autoværksted" der havde noget som
helst til overs for de stumper THansen sælger, så derfor undrer det mig at
den "halve" autobranche skulle købe stumper der.
Bare for at nævne 1 eksempel, så har jeg engang købt nogle bremseskiver hos
Thansen. De kom fra Brasilien og holdt et halvt år. Jeg kunne ligefrem se
hvordan de begyndte at ruste i små pletter på hele bremsefladen. Jeg har
flere dårlige erfaringer med THansen stumper og køber derfor i dag mine
stumper gennem Midtjysk Reservedelslager. Prisen er måske lidt højere, men
kvaliteten er ok og på langt sigt er det jo billigere hvis tingene holder,
selvom man så har givet lidt mere fra starten.
"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
news:MPG.1b91323847f44d6c989725@news.tele.dk...
> In article <41270fde$0$8686$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, Ask-for-
> it@This-is-invalid.com says...
> > "Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> > news:MPG.1b912b739b217e39989724@news.tele.dk...
> >
> > > Thansen sælger reservedele til den halve autobranche! La' vær at påstå
> > > stumperne ikke duer.
> >
> > Kilde?
> >
> >
>
> THansen = DK Autodele, der sælger diverse sliddele, som bremser,
> koblinger, kølere o.s.v. På samme måde som med Høyer, Krogslund,
> Autobremsen, Mekonomen og hvad de ellers hedder.
> Disse firmaer distribuerer hovedsageligt uoriginale (billige) sliddele
> til diverse værksteder, brugtvognsforhandlere m.m. som ikke er
> underlagt en mærke-autorisation.
> --
> /Hekto
> Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650
> Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
> www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
> Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-japanese-
> industrial-off the shelf-semi-rockets ... no thanks!



Hekto (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 21-08-04 11:05

In article <41271a18$0$306$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, cyberlion40
@mail.tdcadsl.dk says...
> Bare for at nævne 1 eksempel, så har jeg engang købt nogle bremseskiver hos
> Thansen. De kom fra Brasilien og holdt et halvt år. Jeg kunne ligefrem se
> hvordan de begyndte at ruste i små pletter på hele bremsefladen. Jeg har
> flere dårlige erfaringer med THansen stumper og køber derfor i dag mine
> stumper gennem Midtjysk Reservedelslager
>

Og de tromler og belægninger jeg har købt, har faktisk været af
anerkendte mærker som f.eks. Ferodo, og fungerer upåklageligt!?
Tandremmen til min Fiat var fra Roulunds Fabrikker = prima kvalitet
o.s.v.

Jeg tror bare ikke man skal skære alt over een kam, og så sige at fordi
det er fra THansen, er det noget L...!
Alene det antal filialer de åbner hele tiden, viser at de har en
stigende omsætning ( det kan være på terninger til at hænge o forruden,
aller blå lysdioder!). Hvis de kun solgte elendige varer, til 2-3
autoværksteder, tror jeg ikke de kunne holde den biks kørende.

Man skal også vare sig for at sætte ens egne manglende forudsætninger
for at skifte nogle stumper, som tegn på at THansen har leveret noget
der ikke duer.

En hel 3. ting er, at der faktisk kun findes forholdsvis få fabrikker,
og at disse fabrikker leverer til bilfabrikkerne, både til produktion,
og til reservedele. Den ene dag er det bremser fra Girling, der
monteres, og efter kl. 12 er det Bendix. Det samme gælder udstødninger,
elektriske dele o.s.v.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-japanese-
industrial-off the shelf-semi-rockets ... no thanks!

Frank (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 21-08-04 21:12


"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
news:MPG.1b913cbeebca471e989728@news.tele.dk...
> In article <41271a18$0$306$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, cyberlion40
> @mail.tdcadsl.dk says...
> > Bare for at nævne 1 eksempel, så har jeg engang købt nogle bremseskiver
hos
> > Thansen. De kom fra Brasilien og holdt et halvt år. Jeg kunne ligefrem
se
> > hvordan de begyndte at ruste i små pletter på hele bremsefladen. Jeg har
> > flere dårlige erfaringer med THansen stumper og køber derfor i dag mine
> > stumper gennem Midtjysk Reservedelslager
> >
>
> Og de tromler og belægninger jeg har købt, har faktisk været af
> anerkendte mærker som f.eks. Ferodo, og fungerer upåklageligt!?
> Tandremmen til min Fiat var fra Roulunds Fabrikker = prima kvalitet
> o.s.v.
>
> Jeg tror bare ikke man skal skære alt over een kam, og så sige at fordi
> det er fra THansen, er det noget L...!
> Alene det antal filialer de åbner hele tiden, viser at de har en
> stigende omsætning ( det kan være på terninger til at hænge o forruden,
> aller blå lysdioder!). Hvis de kun solgte elendige varer, til 2-3
> autoværksteder, tror jeg ikke de kunne holde den biks kørende.
>
> Man skal også vare sig for at sætte ens egne manglende forudsætninger
> for at skifte nogle stumper, som tegn på at THansen har leveret noget
> der ikke duer.

Manglende forudsætninger for at skifte stumper??? Hvad mener du med det??
Kan lige oplyse at jeg har arbejdet med biler de sidste 23 år!!!
>
> En hel 3. ting er, at der faktisk kun findes forholdsvis få fabrikker,
> og at disse fabrikker leverer til bilfabrikkerne, både til produktion,
> og til reservedele. Den ene dag er det bremser fra Girling, der
> monteres, og efter kl. 12 er det Bendix. Det samme gælder udstødninger,
> elektriske dele o.s.v.
> --
> /Hekto
> Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650
> Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
> www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
> Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-japanese-
> industrial-off the shelf-semi-rockets ... no thanks!



Martin Johansen [600~ (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 21-08-04 22:20

Frank skrev:

> Manglende forudsætninger for at skifte stumper??? Hvad mener du med
> det?? Kan lige oplyse at jeg har arbejdet med biler de sidste 23 år!!!

Ja det har alle sjovt nok når der reklameres *GG*

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Hekto (22-08-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 22-08-04 12:21

In article <4127ac76$0$247$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, cyberlion40
@mail.tdcadsl.dk says...
> Manglende forudsætninger for at skifte stumper??? Hvad mener du med det??
> Kan lige oplyse at jeg har arbejdet med biler de sidste 23 år!!!
>

Når man kaster en stan blandt ulve - hyler den der bliver ramt!

Nu var det ikke lige bestemt DIG, jeg tænkte på. Som jeg skriver andet
steds, vidner mængden af havarier om, at ikke alle ved hvad de har med
at gøre.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-japanese-
industrial-off the shelf-semi-rockets ... no thanks!

Martin Johansen [600~ (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 21-08-04 14:01

Frank skrev:

> Hvis du tror at de stumper THansen sælger, er af samme kvalitet som dem
> du køber hos Mekonomen og diverse reservedels lagre kan du godt tro om
> igen.

Det tror jeg så ikke vi kan tro om, om.

For det _er_ den samme kvalitet hvis du tænker Mekonom, Højer, Krogslund
og lign.

> Desuden har jeg aldrig mødt et "rigtigt autoværksted" der havde
> noget som helst til overs for de stumper THansen sælger, så derfor

Hehe, nej udadtil. Alligevel handler mange hos T-hansen alligevel og
kunden betaler "original" pris...

> undrer det mig at den "halve" autobranche skulle købe stumper der. Bare

Du behøver ikke undre dig. Se ovenfor.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Henning Lund (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 21-08-04 14:17

Hekto skrev:


> Har! ... Har! ... Har!


?

>
> Så burde cykelhandlere ikke sælge knallerter, eller reservedele til
> dem!... bare for at tage et eksempel.

Hmm sært argument.

>
> Man kunne også sige, at dem der køber knallerter, skulle på kursus
> først, så de selv kunne reparere dem, og hvis ikke de bestod kurset,
> måtte de kun få serviceret dem på værksteder med uddannet personale!
>
> Get my point!?

Jeg har drevet et knallert værksted over 10 år og alle de dele jeg
solgte kunne jeg stå inde for, jeg afprøvede altid kvaliteten samt satte
mig ind i hvordan de virkede, inden jeg solgte stumperne så jeg kunne
supportere de kunder jeg havde.

>
> Thansen sælger reservedele til den halve autobranche! La' vær at påstå
> stumperne ikke duer.

Du har åbenbart ikke prøvet deres kabler så, hvad med dækkene, jeg har
haft flere som gik i lærredet og lavede et "hønseæg".

> De har også uoriginale reservedele, og enkelte originale, til
> knallerter. Uoriginale reservedele er ... sjovt nok ... ikke
> nødvendigvis lavet samme sted som de originale. Det kan dog godt være
> tilfældet. Det koster som regel det dobbelte når de leveres i en æske
> med det rigtige mærke på. Li'som La'Coste!!

THansen køber stumperne i østen, der får man hvad man betaler for, hvis
du f.eks kun vil give 1 kr. for et kabel, ja så sparer fabrikken på
materialet og kvaliteten.
>
> Hvis du får lommepenge nok, kan du jo bare købe de originale, og prøve
> dine evner som knallertmekanikker af på dem, og se om du har mere
> success!

Tjae med over 20 års erfaring indenfor knallert/cykel brancen kommer det
vel engang med tiden.

--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk


Hekto (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 21-08-04 14:49

In article <41274bbd$0$238$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
falsk_adresse@noget.invalid says...
> Hekto skrev:
> >
> > Så burde cykelhandlere ikke sælge knallerter, eller reservedele til
> > dem!... bare for at tage et eksempel.
>
> Hmm sært argument.

Ja, for en tidligere cykelhandler!!!
Fakta er, at på mange værksteder, inkl. Peugeot, dengang
bilværkstederne servicerede dem, er der ikke mange der ved hvad de
roder med. De skifter stumper til det virker, og kommer kunden igen, så
prøver de igen.
>
>
> Jeg har drevet et knallert værksted over 10 år og alle de dele jeg
> solgte kunne jeg stå inde for, jeg afprøvede altid kvaliteten samt satte
> mig ind i hvordan de virkede, inden jeg solgte stumperne så jeg kunne
> supportere de kunder jeg havde.
>

Ja, DU har! Mange roder og piller, uden at ane hvad de laver. De mange
havarier, er tydeligt tegn derpå.
>
> Du har åbenbart ikke prøvet deres kabler så, hvad med dækkene, jeg har
> haft flere som gik i lærredet og lavede et "hønseæg".

Nej ikke kablerne; men dækkene. Til prisen var det fint nok. Bedre end
et Bridgestone ML50.
>
>
> THansen køber stumperne i østen, der får man hvad man betaler for, hvis
> du f.eks kun vil give 1 kr. for et kabel, ja så sparer fabrikken på
> materialet og kvaliteten.

Hvor tror du de andre får stumperne fra? Kopifræsede, fra samme
leverandør som BMW?? Tror du Minarelli-motorer bliver samlet med
stumper fra Italien?
Nix .. en krone sparet, er en krone tjent!

>
> Tjae med over 20 års erfaring indenfor knallert/cykel brancen kommer det
> vel engang med tiden.
>

*LOL* ja, du skulle have mugligheder for at komme efter det!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-japanese-
industrial-off the shelf-semi-rockets ... no thanks!

Henning Lund (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 21-08-04 16:46

Hekto skrev:

> Nix .. en krone sparet, er en krone tjent!

Det er netop også det jeg vil frem til, THansens reservedele er i de
fleste tilfælde en gang billigt hø, at de så kan blive ved med at sælge
dem, er ufatteligt.


--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk


Martin Johansen [600~ (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 21-08-04 13:58

Henning Lund skrev:

> Man burde ikke sælge noget man ikke kan supporte,

Til den pris kan man sagtens.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Henning Lund (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 21-08-04 14:19

Martin Johansen [6000] skrev:

> Til den pris kan man sagtens.

Ja desværre.

--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk


Jessen (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Jessen


Dato : 21-08-04 16:33

Hej Ng.

Når nu i bla. skriver at delene fra de så evigt "kære" t-hansen skulle være
lige så gode som fra andre reservedel's butikker, for det er jo det i mener
ikke ?
så kunne jeg skide godt tænke mig at i fortalte Hvorfor F*****
bremsebelægningen + skiver til en open astra fra 1995, så ikke kan holde
mere end 5-6000 km, skiftede her i forår til disse dele fra T-hansen, og JA,
de er allerede skiftet igen, det burde da ikke være rigtigt, eller
......?????
det sjove ved historien er at det er skiftet af svigerfar som er udd.
mekanikker, og yderst omhyggelig med hvad han laver, så undskyldningen med
at det er fordi man ik ved hvad man har med at gøre holder ikke en ½meter,
har der udover ikke en skid til overs for t-hansen. ikke en gang en
udstødning til en knallert, kan man købe uden selv at skal lave nyt beskag
til samme, min mening er at man får hvad man betaler for hos T-Hansen.
så jeg er kommet der til at jeg finder mine dele hos andre end dem, syntes
bestemt ikke delene er det embelage værd de er pakket ind i.


Venligst
D. Jessen

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse
news:41264771$0$250$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Tjoe så blev rullerne afprøvet, vi fik 2 sæt, 1 sæt 7Gr og 1 sæt 7,5Gr,
> det sæt som holdt længst, kørte 185 KM inden de blev flade, det første
> sæt gik allerede ved knapt 100 KM.
> Det undrer mig at nogle her i gruppen kan køre flere tusinde KM på
> hansens ruller, vi kan tivertilfald ikke anbefale dem.
> Variator på begge scootere er 100 % OK, styr mm checket.
> Det eneste der er gjort ved scooteren er alle begrænsninger er fjernet.
> THansen kan som sædvanlig ikke komme med en forklaring.
>
> --
> Mvh
> Henning Lund
> icq 18805021
> http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk
>



Frank (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 21-08-04 21:12

Enig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Jessen" <jessen1@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:41276b1b$0$225$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej Ng.
>
> Når nu i bla. skriver at delene fra de så evigt "kære" t-hansen skulle
være
> lige så gode som fra andre reservedel's butikker, for det er jo det i
mener
> ikke ?
> så kunne jeg skide godt tænke mig at i fortalte Hvorfor F*****
> bremsebelægningen + skiver til en open astra fra 1995, så ikke kan holde
> mere end 5-6000 km, skiftede her i forår til disse dele fra T-hansen, og
JA,
> de er allerede skiftet igen, det burde da ikke være rigtigt, eller
> .....?????
> det sjove ved historien er at det er skiftet af svigerfar som er udd.
> mekanikker, og yderst omhyggelig med hvad han laver, så undskyldningen med
> at det er fordi man ik ved hvad man har med at gøre holder ikke en ½meter,
> har der udover ikke en skid til overs for t-hansen. ikke en gang en
> udstødning til en knallert, kan man købe uden selv at skal lave nyt beskag
> til samme, min mening er at man får hvad man betaler for hos T-Hansen.
> så jeg er kommet der til at jeg finder mine dele hos andre end dem, syntes
> bestemt ikke delene er det embelage værd de er pakket ind i.
>
>
> Venligst
> D. Jessen
>
> "Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse
> news:41264771$0$250$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > Tjoe så blev rullerne afprøvet, vi fik 2 sæt, 1 sæt 7Gr og 1 sæt 7,5Gr,
> > det sæt som holdt længst, kørte 185 KM inden de blev flade, det første
> > sæt gik allerede ved knapt 100 KM.
> > Det undrer mig at nogle her i gruppen kan køre flere tusinde KM på
> > hansens ruller, vi kan tivertilfald ikke anbefale dem.
> > Variator på begge scootere er 100 % OK, styr mm checket.
> > Det eneste der er gjort ved scooteren er alle begrænsninger er fjernet.
> > THansen kan som sædvanlig ikke komme med en forklaring.
> >
> > --
> > Mvh
> > Henning Lund
> > icq 18805021
> > http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk
> >
>
>



Martin Johansen [600~ (21-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 21-08-04 22:21

Frank skrev:

> Enig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> "Jessen" <jessen1@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:41276b1b$0$225$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Hej Ng.
>>
>> Når nu i bla. skriver at delene fra de så evigt "kære" t-hansen
>> skulle
> være
>> lige så gode som fra andre reservedel's butikker, for det er jo det i
> mener
>> ikke ?
>> så kunne jeg skide godt tænke mig at i fortalte Hvorfor F*****
>> bremsebelægningen + skiver til en open astra fra 1995, så ikke kan
>> holde mere end 5-6000 km, skiftede her i forår til disse dele fra
>> T-hansen, og
> JA,
>> de er allerede skiftet igen, det burde da ikke være rigtigt, eller
>> .....?????
>> det sjove ved historien er at det er skiftet af svigerfar som er udd.
>> mekanikker, og yderst omhyggelig med hvad han laver, så undskyldningen
>> med at det er fordi man ik ved hvad man har med at gøre holder ikke en
>> ½meter, har der udover ikke en skid til overs for t-hansen. ikke en
>> gang en udstødning til en knallert, kan man købe uden selv at skal
>> lave nyt beskag til samme, min mening er at man får hvad man betaler
>> for hos T-Hansen. så jeg er kommet der til at jeg finder mine dele hos
>> andre end dem, syntes bestemt ikke delene er det embelage værd de er
>> pakket ind i.
>>
>>
>> Venligst
>> D. Jessen
>>
>> "Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:41264771$0$250$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> > Tjoe så blev rullerne afprøvet, vi fik 2 sæt, 1 sæt 7Gr og 1 sæt
>> > 7,5Gr, det sæt som holdt længst, kørte 185 KM inden de blev flade,
>> > det første sæt gik allerede ved knapt 100 KM.
>> > Det undrer mig at nogle her i gruppen kan køre flere tusinde KM på
>> > hansens ruller, vi kan tivertilfald ikke anbefale dem. Variator på
>> > begge scootere er 100 % OK, styr mm checket. Det eneste der er gjort
>> > ved scooteren er alle begrænsninger er fjernet. THansen kan som
>> > sædvanlig ikke komme med en forklaring.
>> >
>> > --
>> > Mvh
>> > Henning Lund
>> > icq 18805021
>> > http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk
>> >
>> >
>>
>>

Hvad?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Henning Lund (22-08-2004)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 22-08-04 09:02

Martin Johansen [6000] skrev:

> Hvad?

Gider du kigge her http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html der
er ikke mange der vil fatte hvad du svarede på.

--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk


Martin Johansen [600~ (22-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 22-08-04 11:08

Henning Lund skrev:

> Martin Johansen [6000] skrev:
>
>> Hvad?
>
> Gider du kigge her http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html der er
> ikke mange der vil fatte hvad du svarede på.

Det er nok ikke lige mig der skal have den... Men prøv igen, evt.
over for Frank

For hvis du fatter Frank's indlæg så tager jeg hatten af for dig.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Henning Lund (22-08-2004)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 22-08-04 11:21

Martin Johansen [6000] skrev:

> For hvis du fatter Frank's indlæg så tager jeg hatten af for dig.

Den er egentlig myntet på begge, da det ikke er skie let at forstå nogle
af indlæggene
--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk


Martin Johansen [600~ (22-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 22-08-04 11:28

Henning Lund skrev:

>> For hvis du fatter Frank's indlæg så tager jeg hatten af for dig.
>
> Den er egentlig myntet på begge, da det ikke er skie let at forstå nogle
> af indlæggene



--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Michael Kjærsgård (23-08-2004)
Kommentar
Fra : Michael Kjærsgård


Dato : 23-08-04 17:50

> min mening er at man får hvad man betaler for hos T-Hansen.

Ja det _er_ vel nok uretfærdigt, hvad?


--
Michael
Gratis spil & konkurrencer - http://vindenand.dk


Martin Johansen [600~ (23-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 23-08-04 19:31

Michael Kjærsgård skrev:

>> min mening er at man får hvad man betaler for hos T-Hansen.
>
> Ja det _er_ vel nok uretfærdigt, hvad?

Ja tænk engang hvis man fik MERE end man betalte for.. nej puha badder.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177577
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409068
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste