Fartbegrænser til Stalker ?
Fra : Morten Larsen

Dato : 09-05-01 21:20

Hej

Har nogen fundet en fartbegrænser der
virker fornuftigt på en Stalker ?

Den fra Protuna, er den noget værd ?

CDI'en - er det den lille føler der sidder
ved svinghjulet, og giver signal for hver omdrejning og
bestemmer tændingstidspunktet ?

Jeg vil gerne høre fra alle der har en fartbegrænser
på deres stalker, og høre dere erfaringer - gode som dårlige.

Når man giver fuld gas på støtteben, begynder den så bare
at "firetakte" / sætte ud ved det indstillede omdr. tal eller hvon
?
"
Morten

Fra : LaLLe

Dato : 09-05-01 21:22

"Morten Larsen" <hos@larsen.dk> wrote in message
> Hej
>
> Har nogen fundet en fartbegrænser der
> virker fornuftigt på en Stalker ?
protunas virker fint her
> Den fra Protuna, er den noget værd ?
jup virker upåklageligt
> CDI'en - er det den lille føler der sidder
> ved svinghjulet, og giver signal for hver omdrejning og
> bestemmer tændingstidspunktet ?
jup det kan godt passe
> Jeg vil gerne høre fra alle der har en fartbegrænser
> på deres stalker, og høre dere erfaringer - gode som dårlige.
jeg har kun gode
> Når man giver fuld gas på støtteben, begynder den så bare
> at "firetakte" / sætte ud ved det indstillede omdr. tal eller hvon
> ?
nope min gør ikke. den tager bare ikke så mange omdrejninger da den tænder
anderledes. den stiller vel egentlig på tændingen.
ville det egentlig ikke være muligt at lave en boks som gør det samme bare
så den stiller tændingen så forkert at stemplet kører forkert vej. altså
baglæns. så kunne man lave noget lign. det i "taxi 1" hvor han bakker fra
politiet på en scooter????

LaLLe

Fra : Morten Larsen

Dato : 09-05-01 21:35

>nope min gør ikke. den tager bare ikke så mange omdrejninger da den
tænder
>anderledes. den stiller vel egentlig på tændingen.

Hvad er det for en tybe begrænser, og er det en Stalker knallert ?

Morten

Fra : Morten Larsen

Dato : 09-05-01 21:39

>Hvad er det for en tybe begrænser, og er det en Stalker knallert ?
>
>Morten

jeg var nok lidt hurtig, jeg regner med at du
snakker om protunas begrænser på en stalker ikke

Morten

Fra : LaLLe

Dato : 10-05-01 13:34

> jeg var nok lidt hurtig, jeg regner med at du
> snakker om protunas begrænser på en stalker ikke
jo. det er meget korrekt.

LaLLe

Fra : Familien V. Jensen

Dato : 10-05-01 22:00

jA, begrænseren fra Protuna virker finno!!!!!!!!!!

Fra : Thomas Bie

Dato : 12-05-01 16:35

Jeg har lige idag sat min Fartbegrænser på fra Protuna Handel, og den virker
som den skal... 35 km/t når det går lidt ned af og 40 når jeg er i FULD
racerstilling ned af en stejl bakke!!!! hehe sejt!

--
Hilsen Thomas Bie
Morten Larsen <hos@larsen.dk> skrev i en