Forchromning?
Fra : RpR

Dato : 09-05-01 13:41

Nogen herinde der har en anelse om hvor man kan få forchromet ting og sager?
En forchromet Nardo villle være sejt =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Christian

Dato : 09-05-01 16:58

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> Nogen herinde der har en anelse om hvor man kan få forchromet ting og
sager?
> En forchromet Nardo villle være sejt =)

Yup, tjek news:dk.binear.motor subj. "Top Performance Nardo Chrom"

Der har jeg postet et billede
Man kan nemlig købe den som for chromet

Mvh Christian
Yamaha Neo's @ Polini Evolution og Top Performance Nardo (får sine skjolde
tilbage fra lakeren iaften, kan ikke vente)

Fra : Per

Dato : 09-05-01 18:21

prøv her http://www.tempo-krom.dk/
mvh

Fra : RpR

Dato : 09-05-01 23:41

>prøv her http://www.tempo-krom.dk/

Har sendt dem en mail!

Takker for adressen!

Fra : kTTs

Dato : 11-05-01 11:16

> Har sendt dem en mail!
>
> Takker for adressen!

Tihi... Og så er der jo dem af os der bor 1½ km fra fabrikken =) hehe... du
skal hele vejen fra Gylland

Mvh

kTTs

Fra : RpR

Dato : 12-05-01 00:40

=]

Har sendt dem en mail!

Damn, er de altid langsomme om at svare?

Fra : RpR

Dato : 09-05-01 23:41

>Der har jeg postet et billede
>Man kan nemlig købe den som for chromet

Jah, nu er min bare ikke bestilt som forchromet, da det er mig en tand for
dyrt =)