Barbecue-sovs
Fra : Martin

Dato : 19-08-04 20:23

Hejsa

Jeg er kommet i den situation at jeg nu er i besiddelse af en bøtte såkaldt
barbecue-krydderi, indkøbt i Metro.
Det kunne jeg så nu godt tænke mig at komme til at lave noget barbecue-sovs
med.
Har forsøgt mig med sådan lige det allermest åbenlyse, krydderi og
tomatpure/ketchup, men uden overbevisende resultat.
Skulle der mon være nogen herinde der kender til en opskrift hvor man kan
bruge dette krydderi til, så ville jeg da blive møj glad for en lille
hjælpende hånd.

På forhånd tak
Martin

--
P.S. Der er en lille fejl i min e-mail adresse.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-08-04 09:53

Jeg mener helt bestemt at der er en på www.bruglaaget.dk

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never

Fra : Martin

Dato : 20-08-04 10:04

Hejsa
Christian B. Andresen wrote:
> Jeg mener helt bestemt at der er en på www.bruglaaget.dk

Hmm, der skal man vist registrere både skonummer og forsikringspolice på
bilen... Ikke lige min stil.
Men ellers tak for forslaget.

/Martin

Fra : tom nielsen

Dato : 21-08-04 11:56

så bare brug den test bruger der ligger.

brugernavn: test
kodeord: test

--
www.ellebryg.dk

Fra : Martin

Dato : 22-08-04 22:50

Hejsa
tom nielsen wrote:
> så bare brug den test bruger der ligger.
> brugernavn: test
> kodeord: test

Det vil jeg da straks forsøge mig med. Tak for det.

Mvh
Martin

Fra : Leo

Dato : 20-08-04 12:45

OK da,

Tag 1-2 dl dessertvin, 2-4 dl tomatpuré, 4-6 spsk farin, 2-4 spsk soya, 2-4
fed hvidløg og 1-2 spsk barbecuekrydderi - jeg vil tro det hjælper dig lidt
derhenad.
Med dessertvin mener jeg fx portvin - det kan godt blive lidt kostbart, hvis
man kun har ordentlig vin i huset, men jeg har i en snæver vending brugt en
flaske hvidvin, og det gik også ok, men smager ikke helt så godt.

Sovsen har den fordel, at der ikke er tilsat olie - den drypper ikke ned i
grillen og brænder.

Fra : Martin

Dato : 20-08-04 13:56

Hejsa
Leo wrote:
> [...]
> kostbart, hvis man kun har ordentlig vin i huset, men jeg har i en
> snæver vending brugt en flaske hvidvin, og det gik også ok, men

Mange tak, det må jeg da lige prøve mig lidt frem med.

> Sovsen har den fordel, at der ikke er tilsat olie - den drypper ikke
> ned i grillen og brænder.

Det er jo også en god fordel

/Martin