events til mit sølvbryllup
Fra : JJ

Dato : 19-08-04 04:56

Hej alle!
Jeg skal have sølvbryllup..jo tak
men at holde fest med suppe steg dessert det ønsker vi ikke.
men hjælp os med et firma der kan sørge for en anderledes fest.
P.F.T.
Jørn.

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-04 07:38

"JJ" <nansensvej@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men at holde fest med suppe steg dessert det ønsker vi ikke.
> men hjælp os med et firma der kan sørge for en anderledes fest.

Hvor meget anderledes, og hvor i landet?

Tina

Fra : JJ

Dato : 20-08-04 21:59

Vi bor i Horsens.......dette må gerne være meget anderledes måske skal jeg
fortælle at vi begge er kokke og tjener

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-04 08:02

> Vi bor i Horsens.......dette må gerne være meget anderledes måske skal
jeg
> fortælle at vi begge er kokke og tjener

Så har jeg et forslag til noget, der er meget anderledes, og som med garanti
vil blive husket af alle: http://www.mev.dk/index.asp
http://www.mev.dk/page/1-3-0.asp

I skal ikke lade jer afskrække af, at sitet mest henvender sig til firmaer.
De arrangerer også privatfester ;)

God fest, hvad I end finder på.

Tina

Fra : kim rasmussen

Dato : 19-08-04 11:10

> [...]
> Hej alle!
> Jeg skal have sølvbryllup..
> hjælp os med et firma der kan sørge for en anderledes fest.

Dette firma brugte vi til vores bryllup ,super kanont lækkert,vi tog den
menu der hedder Carvery , det bedste jeg har fået i årevis ,tillykke og god
fornøjelse http://www.smoerrebroed.dk/

--
M.V.H
Kim Rasmussen

Fra : mansen

Dato : 19-08-04 19:25

Hejsa
Prøv at få udelukkende thaimad serveret af søde thaipiger i deres fine
dragter
det er noget folk kan li,og lidt hyggeligt thaimusik