Far Cry
Fra : Michael

Dato : 17-08-04 17:03

Hej.

Jeg er i slutningen af Control, og har læst jeg skal skyde den store vent og
hoppe ned i vandet,
nu har jeg skudt i flere minutter og der sker ingen ting. Hvad skal jeg
gøre?

Mvh. Michael

Fra : Dopedog

Dato : 17-08-04 17:55

> [...]
> og
> hoppe ned i vandet,
> nu har jeg skudt i flere minutter og der sker ingen ting. Hvad skal jeg

Countdown til Gerner svarer ... 5 - 4 - 3 - 2 - 1 ....

Fra : Casper Bang

Dato : 17-08-04 17:58

> [...]
og
> hoppe ned i vandet,
> nu har jeg skudt i flere minutter og der sker ingen ting. Hvad skal jeg

FUT: dk.spil.computer.first-person-shooter

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 17-08-04 17:12

"Michael" <rundstrom@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> hoppe ned i vandet,
> nu har jeg skudt i flere minutter og der sker ingen ting. Hvad skal jeg

Du skal spørge i dk.spil.computer.first-person-shooter hvis du vil have det
bedste svar.....

MVH

Morten

Fra : Peter T.

Dato : 17-08-04 18:11

Michael leverede følgende historie fra de varme lande:

> Jeg er i slutningen af Control, og har læst jeg skal skyde den store
> vent og hoppe ned i vandet,
> nu har jeg skudt i flere minutter og der sker ingen ting. Hvad skal
> jeg gøre?

Drej på ventilen og vandet kommer op til dig.

Og næste gang en karl smart siger, at Michaels indlæg hører til i fps-
gruppen, får en kage til hans udbyder tilsendt af mig.

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : preben nielsen

Dato : 17-08-04 18:23

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
i fps-
> gruppen, får en kage til hans udbyder tilsendt af mig.

Michaels indlæg hører til i FPS-gruppen indtil vi får den nedlagt.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Casper Bang

Dato : 17-08-04 18:58

> Og næste gang en karl smart siger, at Michaels indlæg hører til i fps-
> gruppen, får en kage til hans udbyder tilsendt af mig.

Ville det ikke være mere fair hvis kagen blev sendt til personen selv? Jeg
kan godt lide kager...

Folk der er interesserede i FPS er nok i FPS-gruppen, af hvilken årsag
spørgeren har størst chance for at få et brugbart svar dér.
Det ER off-topic trods alt...

Fra : Peter T.

Dato : 18-08-04 07:00

Casper Bang leverede følgende historie fra de varme lande:

> Ville det ikke være mere fair hvis kagen blev sendt til personen selv?
> Jeg kan godt lide kager...

Jo, gerne. (Godt du fangede ironien.) :)

> Det ER off-topic trods alt...

Enig. Men det er pudsigt, at der pludselig er kommet fokus på fps-gruppen
efter at Gerner fik sin revival herinde. For inden da var det _sjældent_,
at der blev påpeget et forkert placeret indlæg.

Fra : Casper Bang

Dato : 18-08-04 09:02

> Enig. Men det er pudsigt, at der pludselig er kommet fokus på fps-gruppen
> efter at Gerner fik sin revival herinde. For inden da var det _sjældent_,
> at der blev påpeget et forkert placeret indlæg.

Pga. doom 3's udgivelse kommer der MANGE FPS indlæg i gruppen - normalt er
det så få om ugen at det ikke er et problem, men når der er en så stor
release på gaden, er det meget rart at der er rydet op :)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-08-04 20:53

Peter T. wrote:

> Og næste gang en karl smart siger, at Michaels indlæg hører til i fps-
> gruppen, får en kage til hans udbyder tilsendt af mig.

Dvs at du vil prøve at overbevise min udbyder om at fundatsen for
dk.spil.computer.first-person-shooter er forkert?

Far Cry og Doom 3 er hjemmehørende i ovennævnte gruppe iflg. fundatsen
for den gruppe.

FUT:dk.admin.netikette

Jesper G. Poulsen