OL: Danske baneryttere
Fra : Henrik Münster

Dato : 15-08-04 23:45

Det er måske mig, der ikke ved, hvor jeg skal finde information, men
hvilke baneryttere har Danmark med ved OL? Det er vel desværre den
sædvanlige tamme omgang, så jeg forventer mig ikke noget videre. Men det
er da trist, at en af de danske paradediscipliner på den måde er sunket
ned i glemslens dyb.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 15-08-04 23:51

Hej Henrik

Jeg tror, det er på tide, du kommer i seng nu.. - Du har nok engang
postet i den forkerte gruppe. - Men bortset fra det, - er Sandstød så
ikke den eneste, der er med på bane? - linieløb/pointløb?

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-08-04 00:09

In article <411fe8e8$0$26360$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,

> Jeg tror, det er på tide, du kommer i seng nu.. - Du har nok engang
> postet i den forkerte gruppe. - Men bortset fra det, - er Sandstød så
> ikke den eneste, der er med på bane? - linieløb/pointløb?

Sandstød har da lige stoppet sin aktive karriere, har han ikke? Han har
også mest satset på landevejen de sidste år. På banen har vi da haft
nogle gode folk til parløb og seksdagesløb de senere år, men det har
ikke været de store stjerne. Det har være Jimmy Madsen, Jacob Piil og
Jimmy Hansen samt flere andre.
Men ellers har du ret. Jeg vil gå i seng. Godnat!