Word crasher ved save
Fra : Christian Winther Be~

Dato : 15-08-04 14:39

I Word pg PP i min Officepakke crasher programmet, når jeg prøver på at
gemme et dokument. Installationen er frisk fra fad og alle 117
opdateringer er kørt, så der burde ikke være noget der. Endvidere har
jeg fjernet en del MS-fonte.

Er der nogen der har en lys ide eller har været ude for det samme?

Maskinen er en Pismo 400 med 10.3.4.

--
Christian

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-08-04 08:22

In dk.edb.mac, Christian Winther Bech wrote:

> [...]
> jeg fjernet en del MS-fonte.

> Er der nogen der har en lys ide eller har været ude for det samme?

Jeg kan snart ikke komme på noget, andet end en gang reparation af
tilladelser, og så se om det er ligemeget hvor du prøver at gemme henne
af på disken.

> --
> Christian

(Din sig-adskiller er i udu)

"The ability to enslave a planet is insignificant
next to the power of the Macintosh" - Darth Vader

Fra : Christian Bech

Dato : 18-08-04 09:08

In article <2mcbv1-c7k.ln1@zaphod.verture.net>,
voss@null.dk (Jonas Voss) wrote:

> Jeg kan snart ikke komme på noget, andet end en gang reparation af
> tilladelser, og så se om det er ligemeget hvor du prøver at gemme henne
> af på disken.

Det blev prøvet. MRk var så venlig at bruge hele fredag aften på at
brainstorme.

Jeg har fået løst problemet. På den nemme måde. Pismo blev ombyttet til
en iBook 500. Damn der er forskel på grafikkortet.

> (Din sig-adskiller er i udu)

Den var manuel og derfor i stykker som alt jeg rører ved lige nu.. Det
er forhåbentlig bedre nu.

--
Christian

Fra : Jens

Dato : 18-08-04 16:05

> Jeg har fået løst problemet. På den nemme måde. Pismo blev ombyttet til
> en iBook 500. Damn der er forskel på grafikkortet.

Og forhåbentlig har du snart din nye iBook tilbage fra reparation

/Jens

Fra : Christian Bech

Dato : 22-08-04 00:08

In article <c288769a.0408180704.43ba08f9@posting.google.com>,
jenshofman@yahoo.dk (Jens) wrote:

> Og forhåbentlig har du snart din nye iBook tilbage fra reparation

Jeg glæder mig skam også, selv om den iBook, du gav mig, fungerer
glimrende.

Er det Thomas, der har sladret til lillebror om, at jeg skriver grimme
ting om systemadministratorer herinde? I så fald kan jeg berolige med,
at to betingelser skal gøre sig gældende:

1. De skal være tidligere systemadministratorer (hov, der kom du i
farezonen).

2. De skal have været onde ved mig (og dermed blev feltet igen reduceret
til Thomas og Lasse).

--
Christian

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-08-04 01:27

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> [...]

> farezonen).

> 2. De skal have været onde ved mig (og dermed blev feltet igen reduceret

Flid, fedt og snyd! Gotha Andersen har ikke levet forgævers.

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 22-08-04 09:57

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> writes:

> 2. De skal have været onde ved mig (og dermed blev feltet igen reduceret
> til Thomas og Lasse).

Kære gruppe,

Christian har bedt mig om at fortælle, at han ikke vil kunne poste i
nyhedsgruppen det næste stykke tid.

Det var også pokkers uheldigt, at nogle kom til at sætte en 380V
ledning i det POE-stik som Christian satte sin ny-ankomne iBook til.

På den anden side, så er hans konto jo alligevel blevet lukket, efter
han skrev de emails til universitetsbestyrrelsen. Det er blot en
skam, at han ikke nåede at slette alle filmene og mp3-filerne fra
filserveren, inden antipiratgruppen dukkede op.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-08-04 11:47

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200402@gen-v.net> wrote:

> [...]

> skam, at han ikke nåede at slette alle filmene og mp3-filerne fra
> filserveren, inden antipiratgruppen dukkede op.

ROTFL

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 22-08-04 13:29

On Sun, 22 Aug 2004 12:47:06 +0200, Morten Reippuert Knudsen wrote:

> ROTFL

Det staves BOFH.
--
MVH
osv...

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-08-04 14:25

Frank E. N. Stein <flatus@mail.invalid> wrote:

> Det staves BOFH.

kun når det slet ikke er sjovt

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 22-08-04 20:47

On Sun, 22 Aug 2004 15:24:41 +0200, Morten Reippuert Knudsen wrote:

> kun når det slet ikke er sjovt

Øv, var det for sjov?
--
MVH
osv...

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-08-04 14:32

<http://gallery.reippuert.dk/Geig-Fun/bofh_screen>

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 22-08-04 20:54

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.invalid> writes:

> Øv, var det for sjov?

Har Christian postet i løbet af weekenden?

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Bogbussen i Spørring

Dato : 22-08-04 21:38

In article <867jrrne4a.fsf@dusk.gen-v.net>,
Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200402@gen-v.net> wrote:

> Har Christian postet i løbet af weekenden?

Ha! Jeg er ikke så nem at få ned med nakken! En høj snegl til Brit på
mandag og så virker mit adgangskort igen. To høje snegle og du skal
tilbage og bestå dProg1.

--
Christian