Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Slideshow, PhotoCD
Fra : Allan Møller

Dato : 15-08-04 06:50

Hej !

Hvilke programmer bruge i til at lave fotocd'ere ?

Jeg har selv brugt ProShow men findes der alternativer som har de
samme muligheder ? Tænker på effekter og baggrundsmusik.

Hvad er det bedste program til dette formål ?

Mvh. Allan

Fra : Anders Pedersen

Dato : 15-08-04 17:52

On Sun, 15 Aug 2004 07:50:11 +0200, Allan Møller wrote:

> [...]
> samme muligheder ? Tænker på effekter og baggrundsmusik.
>
> Hvad er det bedste program til dette formål ?

skal det kun vises på pcen ?
eller på tvet?

hvos det ku er pcen: myslide show
eller på tvet:photo to vcd

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Michael Petersen

Dato : 15-08-04 17:55

UleadPictureFactory, kan jeg anbefale.

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 16-08-04 07:05

Jeg bruger xatslideshow
www.xat.com
det kan lave alt vcd etc etc screensavers osv