Midnight Oil - The Dead Heart
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 20-07-04 17:18

Hej NG

Den anden aften (nat) så jeg en koncert med Midnight Oil på TV2 Zulu. De
spillede bla. en kanon fed version af "The Dead Heart" hvor en mand spillede
Diger-ri-doo til. Det lød totalt fedt...
Er der nogen der ved om denne version er udgivet på en eller anden form for
medie (cd, dvd, LP, what ever) ?
Jeg har hørt en enkelt live version af sangen, men det var ikke den rigtige
!

MVH

Morten Wulff Nielsen

Fra : Kristian Høgh

Dato : 21-07-04 11:10

Hej,

[klip]
> [...]
for
> medie (cd, dvd, LP, what ever) ?
> Jeg har hørt en enkelt live version af sangen, men det var ikke den

Det lyder ikke umiddelbart som versionen fra 'The Real Thing', men der
ligger et lille lydklip her:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&token=&sql=33:26zsa9lgq2ka

Var det den?

/ Kristian

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 21-07-04 17:29

"Kristian Høgh" <stagh-strygdether@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for
> rigtige
>
> Det lyder ikke umiddelbart som versionen fra 'The Real Thing', men der

Syntes over hoved ikke at The Dead Heart var en del af det lydklip man kunne
downloade.
Så det er jo ikke til at vide om det er den "rigtige" version, men tak for
din indsats

MVH

Morten Nielsen

Fra : Kristian Høgh

Dato : 21-07-04 17:45

> Syntes over hoved ikke at The Dead Heart var en del af det lydklip man
kunne
> downloade.

Du kan ikke downloade - kun streame. OG så er der et problem med det nye AMG
hvis man bruger IE - kan faktisk kun få det til at virke i Firefox... du
skal bare klikke på højtaler-ikonet.

/ Kristian