Roskilde skal flyttes
Fra : metalmickey

Dato : 06-07-04 17:51

Fra : Staldfræser

Dato : 06-07-04 18:32

"metalmickey" <im@home> skrev i en meddelelse
news:40ead89a$0$216$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Ifølge

http://www.dagbladetonline.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20040706/FORSIDE_ROSKILDE/107060092/3000

mon ikke de kan få noget billig jord et sted på midtfyn? det ville vel ikke
være så ringe....?

Fra : Per LH

Dato : 06-07-04 19:32

"Staldfræser" :

> mon ikke de kan få noget billig jord et sted på midtfyn? det ville vel
ikke
> være så ringe....?

eller i Pladderballe ?

Fra : Martin Petersen

Dato : 06-07-04 20:08

Per LH (virker-ikke@no-function.dk) skrev følgende:
> "Staldfræser" :

> eller i Pladderballe ?

LOL - Så kan nærradioen sende live RF! :)

- Martin

Fra : Daniel Skaarup

Dato : 06-07-04 22:04

"metalmickey" <im@home> skrev i en meddelelse
> Ifølge

http://www.dagbladetonline.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20040706/FORSIDE_ROSKILDE/107060092/3000

Jeg synes sgu ikke det er roskilde hvis det er på en tilfældig mark...
Man kommer også til at mangle de faste grus og asfalt veje som stadig kan
bruges når der mudder..

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-07-04 15:03

"Daniel Skaarup" <devito_dk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> Jeg synes sgu ikke det er roskilde hvis det er på en tilfældig mark...
> Man kommer også til at mangle de faste grus og asfalt veje som stadig kan

Jeg læste på svensk TV4 tekst-tv i dag, at der skal muligvis skal bygges
motorvej der hvor Roskilde Festivalen har været placeret indtil nu og så
bliver det vel lidt svært hvis det bliver en realitet.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 07-07-04 16:04

In a news:40ec02af$0$190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> typed:

> [...]
> så
> bliver det vel lidt svært hvis det bliver en realitet.

Ja jeg mener det var 30% af camping pladserne der ville forsvinde..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Martin Helbo

Dato : 07-07-04 16:21

"Henrik Sørensen" <spørg@efter-mail.invalid> skrev i en meddelelse
> In a news:40ec02af$0$190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> typed:

> Ja jeg mener det var 30% af camping pladserne der ville forsvinde..

Det står i den artikel der linkes til, at den sydgående motorvej vil dele
festivalpladsen i to.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk