Jukebox til PC
Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 29-06-04 11:54

Hej Gruppe,

Jeg leder efter en god jukebox til PC.

Pt. bruger jeg TheJukeboxer.com - en fremragende ting - men det er lidt
uoverskulelligt med 2000 CDer rippet til MP3 i forkellige foldere etc.

Jeg kunne tænke mig et program, hvor jeg kunne sætte forkellige labels på
artister/titler/numre og hvis jeg så havde liyst til at høre DISCO kunne få
en liste frem med disco - helt fremragende ville det være hvis man kunen
sætte flere forkellige labels på numrene - så numre kunne komme frem både i
Danks og Rock.

Giver det mening??

Mvh

Carsten

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 29-06-04 17:44

"Carsten Jorgensen" <cj@sport.dk.fjern> wrote in
news:40e14a45$0$308$edfadb0f@dread11.news.tele.dk in dk.kultur.musik:

> [...]
> kunne få en liste frem med disco - helt fremragende ville det være hvis
> man kunen sætte flere forkellige labels på numrene - så numre kunne

Har du kigget på iTunes? Det kan i hvert tilfælde mieget, og det kan
konfigureres til temmeligt meget. Der er også muligheder for at lave ratings
af sange, så nogle vil blive spillet oftere end andre. Og så ser det jo også
godt ud. :-] http://www.apple.com/itunes/

/Søren Hjelholt

Fra : e-block

Dato : 30-06-04 19:40

eller hvad med Musicmatch jukebox? et kanon program, der sætter labels på
alle sange, deler dem ind i mapper efter kunstner/ Album. Hvis du registrer
, er det muligt at slå cd'er op på nettet.

www.musicmatch.com

e-block