Foto
IBM760 5420
Teil 3020
512 MB CF kort til Muvo
Fra : Christian Catu

Dato : 12-08-04 18:57

Hejsa

Jeg har en 4 GB Muvo, som jeg gerne vil pille drevete ud af nu. Jeg vil i
stedet komme et 512 MB CF kort i, men har hørt at det ikke er alle der dur.
Nogen der kender til et (billigt) 512 MB CF kort der du i Muvoen?

Fra : HKJ

Dato : 12-08-04 19:12

"Christian Catu" <40996701@spammail.sonofon.dk> wrote in message
> [...]
dur.
> Nogen der kender til et (billigt) 512 MB CF kort der du i Muvoen?

Det er også kun gamle Muvo det er sjovt at pille drevet ud af, på de nye kan
du ikke bruge drevet i et kamera.

Fra :

Dato : 12-08-04 19:16

> Det er også kun gamle Muvo det er sjovt at pille drevet ud af, på de nye
kan
> du ikke bruge drevet i et kamera.

LEXAR fra Bilka duer,men er ikke billige (800-900)

henrik

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-08-04 19:22

"HØ" <hh@city.dk> wrote in message news:cfgc4u$30ok$1@news.cybercity.dk...

> LEXAR fra Bilka duer,men er ikke billige (800-900)

Jo.

--
-Jens B.

Fra : Christian Catu

Dato : 14-08-04 17:51

> "Christian Catu" <40996701@spammail.sonofon.dk> wrote in message
> dur.
>
> Det er også kun gamle Muvo det er sjovt at pille drevet ud af, på de nye kan
> du ikke bruge drevet i et kamera.

Nej, men nu skrev jeg jo heller ikke at det var en ny Muvu.

Fra : Deaster

Dato : 12-08-04 19:14

Christian Catu wrote:

> [...]
> vil i stedet komme et 512 MB CF kort i, men har hørt at det ikke er
> alle der dur. Nogen der kender til et (billigt) 512 MB CF kort der

Nyere Sandisk skulle virke fint.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"
Dingo
Dingo
Dingo

Fra : Skeptikeren

Dato : 13-08-04 00:45

On Thu, 12 Aug 2004 19:56:33 +0200, Christian Catu
> [...]

>stedet komme et 512 MB CF kort i, men har hørt at det ikke er alle der dur.
>Nogen der kender til et (billigt) 512 MB CF kort der du i Muvoen?

Der er stort udvalg - også billige - Lexar CF kort hos:
http://www.phobatec.com/sprache_dansk.html

og du behøver vel ikke et hurtigt kort til en Muvo

mvh

sk

Have a nice day