Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad synes du?
Fra : Ukendt

Dato : 12-08-04 09:31

Hej.
Netop hjemvendt fra ferie med en masse billeder, heriblandt følgende
billede:

http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1303305

Hvad synes du om det? Skaber det stemning? Skulle jeg have taget billedet en
time tidligere? Hvad kunne jeg have gjort bedre?

Ser frem til at modtage konstruktiv kritik.

Mange hilsner Jakob

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-08-04 10:27

JBT wrote:

> Ser frem til at modtage konstruktiv kritik.

Hvis man kun ser på den fototekniske udførelse, af dette
natur/landskabsbillede, så er det et ok billede, men jeg synes
motivet er temmelig kedeligt og uinteressant, der mangler noget liv
og dynamik - en flot blå himmel er li'som ikke nok.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Langgaard

Dato : 12-08-04 10:47

"JBT" <write direct in group :)> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> time tidligere? Hvad kunne jeg have gjort bedre?

Hej

Dit billede udstråler en utrolig ro, jeg syntes den mørke himmel virker
"truende", og det passer ikke helt til resten af billedet.
Prøv at skære næsten den øverste halvdel væk, lige over træet i højre side,
så får du et flot panorama, uden den tunge og mørke himmel.
Om du skal fjerne den lille lyse plet på den anden side af vandet kan være
et spørgsmål, prøv at lave en kopi uden og sammenlign selv. Havde været en
Bjælkehytte med lys i vinduerne, skulle den ikke væk, men når man ikke kan
se hvad det er, så tager den lyse plet for meget opmærksomhed.

Bare min mening.

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Simon Nielsen

Dato : 12-08-04 12:04

"JBT" <write direct in group :)> wrote in message
> [...]
en
> time tidligere? Hvad kunne jeg have gjort bedre?
>
> Ser frem til at modtage konstruktiv kritik.

Et flot stemningsbillede, jeg syntes godt det er lige lovlig mørkt, men ikke
alt for meget. Så er båeden i billedet et fint element, men jeg så gerne at
den var lidt mere tydelig, den skulle have været i den orange del af vandet.
ellers er kontrasten der hvor de to bakker har nærmest en dal helt fin og
lækker at kigge på.

Lækkert billede

Mvh
Simon

Fra : John

Dato : 12-08-04 19:35

> [...]
en
> time tidligere? Hvad kunne jeg have gjort bedre?
>
> Ser frem til at modtage konstruktiv kritik.

På min skærm, er billedet lovligt mørkt, uden tegning i skyggerne. Ellers er
det et dejligt stemningsfuldt billede.
--
MVH
John K Hansen