Idé til nyt spil...
Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-08-04 21:54

Jeg sidder her og har fået den vildeste idé til et nyt spil hvis lige aldrig
er set før.

Spillet går i al sin enkelthed ud på at finde OT'er i forskellige grupper.
Hver gang man så finder en OT skal man hamre løs på sit tastatur og virkligt
give slip på sin frustration over OT'en.
Når man så når længere i spillet får man så flere grupper koblet på som man
skal holde styr på.
Der er kun en måde at tabe på, og det er hvis man ikke finder mindst 2 OT'er
om dagen i hver gruppe.

Ok det bliver nok ikke den vildeste grafiske præstation, men der er garanti
for underholdning da det er et multiplayerspil.

Tror jeg vil kalde det:
USENET.DK

eller:

The Way Of The OT Searching Gerner
(lang titel, men måske et godt bud)

Mvh
Benjamin

Fra : Henrik Sahl

Dato : 11-08-04 22:04

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSmailme.dk> wrote in message
> [...]
> garanti
> for underholdning da det er et multiplayerspil.

Så må det her spil være lige noget for dig ->
http://www.karber.net/textbased/pong/

Mvh
Henrik

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-08-04 05:48

"Henrik Sahl" <sahl@IKKESPAMsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> Så må det her spil være lige noget for dig ->
> http://www.karber.net/textbased/pong/

LOL
Pong med et strejf af adventure, godt spil til regnvejrsdage

Mvh
Benjamin

Fra : Dopedog

Dato : 11-08-04 22:08

> [...]
> garanti
> for underholdning da det er et multiplayerspil.

Så har Gerner jo gennemført det FOR længst :)

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-08-04 05:45

"Dopedog" <dopedogDELETETHIS@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Så har Gerner jo gennemført det FOR længst :)

Nej da, han spiller endnu.

Mvh
Benjamin

Fra : preben nielsen

Dato : 12-08-04 07:17

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSmailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hver gang man så finder en OT skal man hamre løs på sit tastatur
og virkligt
> give slip på sin frustration over OT'en.

Det spil er ikke nyt ! Gerner har spillet det længe
efterhånden....

> Tror jeg vil kalde det:
> USENET.DK
>
> eller:
>
> The Way Of The OT Searching Gerner
> (lang titel, men måske et godt bud)

Finding OT ?

eller

The Idiot Game 2 - when nothing else matters ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Avalanche

Dato : 12-08-04 07:38

> [...]
garanti
> for underholdning da det er et multiplayerspil.

LMAO!!!!!!!!!!
Eller hvad med: How to waste your life? A game featuring Gerner

Mvh
Bo

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-08-04 13:33

"Avalanche" <crow_104@hotmailxxx.com> skrev i en meddelelse

> Eller hvad med: How to waste your life? A game featuring Gerner

Også en rigtig god titel GG
Jeg har forresten fundet ud af at det ikke hører til i denne gruppe, jeg
skulle have postet det under *.first-person-shooter som det jo faktisk er..
Gerner som FP der "Shooter" efter alle OT'erne.
Så rent faktisk er der tale om verdens første tekst-baserede FPS, ikke så
ringe endda

Mvh
Benjamin